Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6427
Назва: | Particular Features of Intensive Foreign Language Teaching for Students of Non-philology Specialties |
Інші назви: | Особливості інтенсивного навчання іноземних мов для студентів нефілологічних спеціальностей |
Автори: | Артюхова, Олена Вікторівна Artyuhova, Elena Саламатіна, Ольга Олександрівна Salamatina, Olga Марковська, Антоніна В’ячеславівна Markowska, Antonina Ігнатенко, Жанна Валеріївна Ihnatenko, Zhanna |
Ключові слова: | Інтенсивне навчання методи університети прискорене оволодіння Intensive training methods universities accelerated mastery |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Particular Features of Intensive Foreign Language Teaching for Students of Non-philology Specialties / E. Artyuhova, O. Salamatina, A Markowska, Zh. Ihnatenko // East European Scientific Journal. – Warsaw : “Jerozolimskie 85/21, 02-001, Poland”, 2019. – 6 (46), 2019. – P. 48-52. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена інтенсивним методам навчання іноземних мов у нефілологічних університетах. Інтенсивні методи навчання є необхідністю для сьогодення у впровадженні університетської програми для нефілологічних спеціальностей. Автори писали про інтенсивну підготовку і те, як з її допомогою можна досягти максимальної ефективності в мінімально можливий час і з мінімальними зусиллями. Саме таке навчання створює оптимальні умови для інтенсифікації та оптимізації навчального процесу, особливо в нефілологічних університетах. The article is about intensive teaching methods of foreign languages at non philological universities. Intensive teaching methods are a necessity for the present in implementing a university curriculum for non-philological specialties. The authors wrote about intensive training and how with its help maximum efficiency can be achieved at the minimum possible time and with minimal effort. It is such training that creates the optimal conditions for the intensification and optimization of the educational process, especially at non philological universities. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6427 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Факультет культури і виховання) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
our Article.pdf | 204,05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.