Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6427
Назва: Particular Features of Intensive Foreign Language Teaching for Students of Non-philology Specialties
Інші назви: Особливості інтенсивного навчання іноземних мов для студентів нефілологічних спеціальностей
Автори: Артюхова, Олена Вікторівна
Artyuhova, Elena
Саламатіна, Ольга Олександрівна
Salamatina, Olga
Марковська, Антоніна В’ячеславівна
Markowska, Antonina
Ігнатенко, Жанна Валеріївна
Ihnatenko, Zhanna
Ключові слова: Інтенсивне навчання
методи
університети
прискорене оволодіння
Intensive training
methods
universities
accelerated mastery
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Particular Features of Intensive Foreign Language Teaching for Students of Non-philology Specialties / E. Artyuhova, O. Salamatina, A Markowska, Zh. Ihnatenko // East European Scientific Journal. – Warsaw : “Jerozolimskie 85/21, 02-001, Poland”, 2019. – 6 (46), 2019. – P. 48-52.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена інтенсивним методам навчання іноземних мов у нефілологічних університетах. Інтенсивні методи навчання є необхідністю для сьогодення у впровадженні університетської програми для нефілологічних спеціальностей. Автори писали про інтенсивну підготовку і те, як з її допомогою можна досягти максимальної ефективності в мінімально можливий час і з мінімальними зусиллями. Саме таке навчання створює оптимальні умови для інтенсифікації та оптимізації навчального процесу, особливо в нефілологічних університетах.
The article is about intensive teaching methods of foreign languages at non philological universities. Intensive teaching methods are a necessity for the present in implementing a university curriculum for non-philological specialties. The authors wrote about intensive training and how with its help maximum efficiency can be achieved at the minimum possible time and with minimal effort. It is such training that creates the optimal conditions for the intensification and optimization of the educational process, especially at non philological universities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6427
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет культури і виховання)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
our Article.pdf204,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.