Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/649
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛітвінчук, Світлана Борисівна-
dc.contributor.authorЛитвинчук, Светлана Борисовна-
dc.contributor.authorLitvinchuk, Svetlana-
dc.date.accessioned2013-09-10T14:42:59Z-
dc.date.available2013-09-10T14:42:59Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЛітвінчук С. Б. Модульно-компетентністний підхід до навчання студентів у вищій школі / С. Б. Літвінчук // Motrol. – 2011. – С. 58-61.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/649-
dc.description.abstractВ статті досліджуються дидактичні засади модульно - компетентністного підходу до навчання студентів у вищій школі в контексті інноваційної педагогічної діяльності. Аналізуються актуальні питання інноваційної педагогічної діяльності, компетентністного підходу до навчання студентів та специфічні особливості модульного навчання. Виділяються дидактичні умови модульно-компетентністного підходу до процесу навчання студентів, обумовлюючі забезпечення якості професійної підготовки майбутніх спеціалістів у вищій школі.ru
dc.description.abstractВ статье исследуются дидактические аспекты формирования модульно-компетентностного подхода к обучению студентов в высшей школе в контексте инновационной педагогической деятельности. Анализируются актуальные вопросы инновационной педагогической деятельности, компетентностного подхода к обучению студентов и специфические особенности модульного обучения. Выделяются дидактические условия модульно-компетентностного подхода к процессу обучения студентов, обуславливающие обеспечение качества профессиональной подготовки будущих специалистов.-
dc.description.abstractIn this article didactic methods of modular-competent attitude towards students’ studying at high school in context of innovative pedagogical activity are being researched. Topical questions of innovative pedagogical activity, competent attitude towards students’ studying and specific peculiarities of modular studying are being analyzed. Didactic conditions of modular-competent attitude towards students’ studying, сoursing maintenance of quality of ensuing specialists’ professional background in high school are being defined.-
dc.language.isootherru
dc.subjectІнноваційна педагогічна діяльністьru
dc.subjectмайбутні спеціалістиru
dc.subjectмодульне навчанняru
dc.subjectмодульно- компетентністний підхідru
dc.subjectпрофесійна компетентністьru
dc.subjectИнновационная педагогическая деятельностьru
dc.subjectбудущие специалистыru
dc.subjectмодульное обучениеru
dc.subjectмодульно -компетентністний подходru
dc.subjectпрофессиональная компетентностьru
dc.subjectInnovative pedagogical activityru
dc.subjectfuture expertsru
dc.subjectmodular trainingru
dc.subjectmodulno-kompetentn stny approachru
dc.subjectprofessional competenceru
dc.titleМодульно-компетентністний підхід до навчання студентів у вищій школі.ru
dc.titleМодульно-компетентностный подход к обучению студентов в высшей школе.-
dc.titleModular and competence-based approach to training of students at the higher school.-
dc.typeOtherru
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Мод. компетентн. аспект.pdf173,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.