Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/663
Назва: Комунікативний підхід на заняттях з німецької мови в немовних ВНЗ.
Коммуникативный подход на занятиях по немецкому языку в неязыковых вузов.
The communicative approach in German language teaching in nonlinguistic universities.
Автори: Хапрова, Оксана Борисівна
Хапрова, Оксана Борисовна
Khaprova, Oksana
Ключові слова: Міжнародна комунікація
мовна ситуація
розмовні вправи
Международная коммуникация
языковая ситуация
разговорные упражнения
International communication
language situation
conversational exercises
Дата публікації: 2009
Видавництво: Миколаївський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: Хапрова О. Б. Комунікативний підхід на заняттях з німецької мови в немовних ВНЗ / О. Б. Хапрова // Актуальні проблеми сучасної вищої школи у контексті Болонського процесу : матеріали Всеукр. наук.–практ. семінару, 21–22 травня 2009 р. / Мик. держ. аграр. ун–т. – Миколаїв : МДАУ, 2009. – 143 с.
Короткий огляд (реферат): Тези присвячені пошуку шляхів підвищення ефективності вивчення іноземних мов в немовних ВНЗ, що викликало зміни в характері навчання мовам. Відбувся перехід від попередньої орієнтації на засвоєння граматичних структур до комунікативної, яка спрямована на оволодіння навичками живого мовлення.
Тезисы посвящены поиску путей повышения эффективности изучения иностранных языков в неязыковых вузах, что вызвало изменения в характере обучения языкам. Произошел переход от традиционной ориентации на усвоение грамматических структур к коммуникативной, которая направлена на овладение навыками живой речи.
These theses deal with the ways to improve the efficiency of learning foreign languages in non-language universities, that caused changes in the nature of language teaching. There was a shift from the previous focus on mastering grammar to communication that is directed to master the skills of active speaking.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/663
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет культури і виховання)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття 2.doc30 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.