Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7011
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛітвінчук, Світлана Борисівна-
dc.contributor.authorЛитвинчук, Светлана Борисовна-
dc.contributor.authorLitvinchuk, Svetlana-
dc.date.accessioned2020-06-03T06:09:35Z-
dc.date.available2020-06-03T06:09:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛітвінчук С. Б. Професійна спрямованість навчання у закладах вищої освіти в контексті Болонського процесу / С. Б. Літвінчук // Розвиток українського села – основа аграрної реформи в Україні : тези доповідей Причорноморської регіональної науково-практичної конференції професорсько-викладацького складу, 17-19 квітня 2020 р., м. Миколаїв. – Миколаїв : МНАУ, 2020. – С. 81-84.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7011-
dc.description.abstractРозглянуто сутність контексного навчання як концептуальної основи інтеграції різних видів діяльності студентів (навчальної, наукової і практичної). Проаналізовано характер роботи студентів в тій чи іншій базовій діяльності. Звернуто увагу на технології активного навчання , що відіграють важливу роль в контекстному навчанні у вищому аграрному навчальному закладі. Доведено те, що означені технології повинні легко адаптуватися до нових, постійно змінюваних умов сільськогосподарського виробництва.uk_UA
dc.description.abstractThe essence of contextual education as a conceptual basis of integration of different types of students' activities (educational, scientific and practical) is considered. The nature of students' work in this or that basic activity is analyzed. Attention is drawn to the technologies of active learning, which play an important role in contextual learning in higher agrarian institutions. It has been proven that these technologies need to be easily adapted to the new, constantly changing conditions of agricultural production.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.titleПрофесійна спрямованість навчання у закладах вищої освіти в контексті Болонського процесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Розвиток українського села – основа аграрної реформи в Україні (Інженерно-енергетичний факультет) - 2020
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22-pruchirnomor_17-19-2020.pdf183,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.