Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7143
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКурепін, Вячеслав Миколайович, науковий керівник-
dc.contributor.advisorКурепин, Вячеслав Николаевич, научный руководитель-
dc.contributor.advisorKurepin, Vyacheslav, scientific director-
dc.contributor.authorПаламар, Є. В.-
dc.date.accessioned2020-06-05T07:48:13Z-
dc.date.available2020-06-05T07:48:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПаламар Є. В. Гра як метод навчання, її пізнавальне та виховне значення / Є. В. Паламар // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : матеріали 32-ї студентської науково-теоретичної конференції, 18-20 березня 2020 р., Миколаїв / Інженерно- енергетичний факультет. – Миколаїв : МНАУ, 2020. - С. 144-147.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7143-
dc.description.abstractРозглядаються актуальні питання активізації освітнього процесу у закладах вищої освіти. Застосування методу колективної гри є одним із найефективніших способів проведення практичних занять з дисципліни «Охорона праці в галузі». Ігрові підході полегшують засвоєння досить складної інформації, активізують уважність здобувачів вищої освіти, навчають вмінню колективного мислення, вирішувати прості та складні завдання у складі групи.uk_UA
dc.description.abstractTopical issues of activation of the educational process in higher education institutions are considered. The application of the method of collective play is one of the most effective ways of conducting practical training in the discipline "Labor protection in the field". Game approaches facilitate the assimilation of fairly complex information, enhance the attentiveness of higher education applicants, teach the ability to think collectively, solve simple and complex tasks within the group.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.titleГра як метод навчання, її пізнавальне та виховне значенняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)
Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Інженерно-енергетичний факультет) - 2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ychast_conf_2020-42.pdf164,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.