Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7171
Назва: Шляхи зменшення питомого тиску на ґрунт
Автори: Храмов, Микита Сергійович, науковий керівник
Храмов, Никита Сергеевич, научный руководитель
Khramov, Mykyta, scientific director
Кокул, Є. С.
Kokul, Ye.
Білозерцев, Р. С.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Кокул Є. С. Шляхи зменшення питомого тиску на ґрунт / Є. С. Кокул, Р. С. Білозерцев // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : матеріали 32-ї студентської науково-теоретичної конференції, 18-20 березня 2020 р., Миколаїв / Інженерно-енергетичний факультет. – Миколаїв : МНАУ, 2020. - С. 197-201.
Короткий огляд (реферат): Використання здвоєних шин знижує питомий тиск на ґрунт, що в 1,5-2 рази зменшує ступінь ущільнення по сліду трактора, підвищує прохідність агрегатів при підвищеній вологості і збільшує їх тягове зусилля. Нами запропоновано для роботи в транспортному режимі експлуатації і експлуатації по дорогах з твердим покриттям, зниження рівня тиску повітря в шинах зовнішніх коліс до мінімально допустимого для даного типу шин (0,6 атм.). Рівень тиску повітря в шинах внутрішніх коліс залишається номінальним (1,2 атм.). У робочому і тяговому режимах експлуатації зменшують тиск повітря в шинах внутрішніх коліс до гранично низького, рівного тиску повітря, встановленому в шинах зовнішніх коліс (0,6 атм.), тиск в парах коліс стає однаковим.
The use of dual tires reduces the specific pressure on the soil, which 1.5-2 times reduces the degree of compaction on the track of the tractor, increases the permeability of the units at high humidity and increases their traction. We are offered to work in the transport mode of operation and operation on roads with a hard surface, reducing the level of air pressure in the tires of the outer wheels to the minimum permissible for this type of tires (0.6 atm.). The tire pressure inside the inner wheels remains nominal (1.2 atm). In the operating and traction modes of operation reduce the air pressure in the tires of the inner wheels to the extremely low, equal to the air pressure set in the tires of the outer wheels (0.6 atm.), The pressure in the pairs of wheels becomes the same.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7171
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)
Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Інженерно-енергетичний факультет) - 2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ychast_conf_2020-54.pdf326,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.