Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 31-40 зі 99.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Що таке IQ, EQ та VQ і як це використовувати у навчанні?Ігнатенко, Жанна Валеріївна; Игнатенко, Жанна Валерьевна; Ignatenko, Zhanna
2020Створення фізкультурно-спортивного середовища як фактора залучення до спортивного стилю життяМедведєва, Лариса Михайлівна; Медведева, Лариса Михайловна; Medvedyeva, Larysa
2020Psychophysiological mechanisms of listeningАртюхова, Олена Вікторівна; Артюхова, Елена Викторовна; Artyuhova, Elena
2020Валеологічні аспекти теорії фізичного вихованняГладир, Ольга Євдокимівна; Гладыр, Ольга Евдокимовна; Hladyr, Ol'ha
2019Bring Your Own Device (Byod) на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у технолого-економічному коледжі Миколаївського НАУБернацька, Ганна Станіславівна; Bernatska, Hanna Stanislavivna
2021Оцінка ефективності застосування кейс-методу у викладанні дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням»Бернацька, Ганна Станіславівна; Bernatska, Hanna Stanislavivna
2018Функціональні ознаки основного заголовку інтерв’ю сучасної німецькомовної пресиСаламатіна, Ольга Олександрівна; Salamatina, Olga
2018Експертиза в освіті ЛіхтенштейнуПономаренко, Наталя Григорівна; Ponomarenko, Natalia
2018Особливість знакової функції фразеологізмів сучасної німецькомовної пресиМарковська, Антоніна В’ячеславівна; Markowska, Antonina
2018Cognitive preconditions of psychological rediness of students for learning foreign languagesАртюхова, Олена Вікторівна; Artyuhova, Elena; Ігнатенко, Жанна Валеріївна; Ignatenko, Zhanna