Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8160
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКурепін, Вячеслав Миколайович, науковий керівник-
dc.contributor.advisorKurepin, Vyacheslav, scientific director-
dc.contributor.authorКостюченко, Мирослава Анатоліївна-
dc.contributor.authorНоздрьова, Світлана Григорівна-
dc.contributor.authorKostyuchenko, Myroslava-
dc.contributor.authorNozdryova, Svitlana-
dc.date.accessioned2021-01-18T11:55:57Z-
dc.date.available2021-01-18T11:55:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКостюченко М. А., Ноздрьова С. Г. Особливості організації дистанційного навчання у професійно-технічних навчальних закладах // Актуальні проблеми життєдіяльності людини в сучасному суспільстві : тези доповідей ЗВО інженерно-енергетичного факультетута, інших учасників освітнього процесу за результатами тематичного «круглого столу» на інженерно-енергетичному факультеті. Миколаїв : МНАУ, 2020. С. 124-126.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8160-
dc.description.abstractНині в системі професійно-технічної освіти України актуальною є проблема системного застосування інформаційних (інформаційно-комунікаційних) технологій педагогічними працівниками ПТНЗ, оскільки інформатизація ПТО та цілеспрямоване застосування інформаційних (інформаційно-комунікаційних) технологій неможливі без їхньої активної участі, творчості та ініціативності. Особливо гостро це проявилося в контексті впровадження дистанційного навчання в систему професійно-технічної освіти.uk_UA
dc.description.abstractCurrently in the system of vocational education of Ukraine the problem of systematic application of information (information and communication) technologies by pedagogical staff of vocational schools is relevant, as VET informatization and purposeful use of information (information and communication) technologies are impossible without their active participation, creativity and initiative. This was especially acute in the context of the introduction of distance learning in the system of vocational education.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectПрофесійно-технічна освітаuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectпідготовка кадрового складуuk_UA
dc.subjectучасники освітнього процесуuk_UA
dc.subjectмережі Інтернетuk_UA
dc.subjectінтерактивна взаємодіяuk_UA
dc.subjectVocational educationuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectstaff traininguk_UA
dc.subjectparticipants in the educational processuk_UA
dc.subjectthe Internetuk_UA
dc.subjectinteractive interactionuk_UA
dc.titleОсобливості організації дистанційного навчання у професійно-технічних навчальних закладахuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of the organization of distance learning in vocational schoolsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми безпеки життєдіяльності людини в сучасному суспільстві - 2020
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
124-126.pdf283,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.