Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8160
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Курепін, Вячеслав Миколайович, науковий керівник | - |
dc.contributor.advisor | Kurepin, Vyacheslav, scientific director | - |
dc.contributor.author | Костюченко, Мирослава Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Ноздрьова, Світлана Григорівна | - |
dc.contributor.author | Kostyuchenko, Myroslava | - |
dc.contributor.author | Nozdryova, Svitlana | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-18T11:55:57Z | - |
dc.date.available | 2021-01-18T11:55:57Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Костюченко М. А., Ноздрьова С. Г. Особливості організації дистанційного навчання у професійно-технічних навчальних закладах // Актуальні проблеми життєдіяльності людини в сучасному суспільстві : тези доповідей ЗВО інженерно-енергетичного факультетута, інших учасників освітнього процесу за результатами тематичного «круглого столу» на інженерно-енергетичному факультеті. Миколаїв : МНАУ, 2020. С. 124-126. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8160 | - |
dc.description.abstract | Нині в системі професійно-технічної освіти України актуальною є проблема системного застосування інформаційних (інформаційно-комунікаційних) технологій педагогічними працівниками ПТНЗ, оскільки інформатизація ПТО та цілеспрямоване застосування інформаційних (інформаційно-комунікаційних) технологій неможливі без їхньої активної участі, творчості та ініціативності. Особливо гостро це проявилося в контексті впровадження дистанційного навчання в систему професійно-технічної освіти. | uk_UA |
dc.description.abstract | Currently in the system of vocational education of Ukraine the problem of systematic application of information (information and communication) technologies by pedagogical staff of vocational schools is relevant, as VET informatization and purposeful use of information (information and communication) technologies are impossible without their active participation, creativity and initiative. This was especially acute in the context of the introduction of distance learning in the system of vocational education. | - |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | Професійно-технічна освіта | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | підготовка кадрового складу | uk_UA |
dc.subject | учасники освітнього процесу | uk_UA |
dc.subject | мережі Інтернет | uk_UA |
dc.subject | інтерактивна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | Vocational education | uk_UA |
dc.subject | distance learning | uk_UA |
dc.subject | staff training | uk_UA |
dc.subject | participants in the educational process | uk_UA |
dc.subject | the Internet | uk_UA |
dc.subject | interactive interaction | uk_UA |
dc.title | Особливості організації дистанційного навчання у професійно-технічних навчальних закладах | uk_UA |
dc.title.alternative | Features of the organization of distance learning in vocational schools | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми безпеки життєдіяльності людини в сучасному суспільстві - 2020 Статті (Інженерно-енергетичний факультет) Статті студентів МНАУ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
124-126.pdf | 283,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.