Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8183
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКурепін, Вячеслав Миколайович-
dc.contributor.authorKurepin, Vyacheslav-
dc.date.accessioned2021-01-19T14:02:26Z-
dc.date.available2021-01-19T14:02:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКурепін В. М. Механізм управління безпекою вітчизняних підприємств на засадах маркетингу // Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток : матеріали ІI Міжнародної науково-практичної конференції присвяченої до 90-ча заснування Харківського національного технічного університету сільського господарства ім. П. Василенка, 17-18 жовтня 2020 року. Харків : Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, 2020. С. 154-158.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8183-
dc.description.abstractСтворення і впровадження технологічних інновацій щодо створенні належного рівня безпеки виробництва та покращення умов праці на підприємствах є важливим для вітчизняних підприємств. Проте, процес впровадження інновацій з безпеки виробництва та покращення умов праці має свої особливості, серед яких варто виокремити такі: значні витрати фінансових та часових ресурсів, залучення великої кількості зовнішніх зацікавлених сторін, необхідність залучення кадрів різноманітних спеціальностей, необхідність імпортувати інноваційне технологічне обладнання, створення виробничого середовища без травм, що має стати невід’ємною частиною щоденної діяльності посадових осіб та працівників підприємства, налагодити процес управління не тільки безпечною поведінкою, а й мотивувати колег до мінімізації ризиків небезпечної роботи.uk_UA
dc.description.abstractThe creation and implementation of technological innovations to create the appropriate level of production safety and improve working conditions in enterprises is important for domestic enterprises. However, the process of implementing innovations in production safety and improving working conditions has its own features, among which are the following: significant costs of financial and time resources, attracting a large number of external stakeholders, the need to attract personnel of various specialties, the need to import innovative technological equipment. non-traumatic environment, which should become an integral part of the daily activities of officials and employees of the enterprise, to establish a management process not only for safe behavior, but also to motivate colleagues to minimize the risks of dangerous work.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.subjectумови праціuk_UA
dc.subjectуправління безпекоюuk_UA
dc.subjectбезпека підприємстваuk_UA
dc.subjectохорона праціuk_UA
dc.subjectMarketinguk_UA
dc.subjectworking conditionsuk_UA
dc.subjectsafety managementuk_UA
dc.subjectenterprise safetyuk_UA
dc.subjectlabor protectionuk_UA
dc.titleМеханізм управління безпекою вітчизняних підприємств на засадах маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeThe mechanism of safety management of domestic enterprises on the basis of marketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
154-157.pdf216,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.