Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8289
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДоценко, Наталія Андріївна-
dc.contributor.authorDotsenko, Natalіia-
dc.date.accessioned2021-01-27T10:18:35Z-
dc.date.available2021-01-27T10:18:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДоценко Н. А. Аналіз результатів констатувального етапу перевірки готовності бакалаврів із агроінженерії до професійної підготовки в умовах інформаційно-освітнього середовища // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2020. No 69, Т. 2. С.118-123uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8289-
dc.description.abstractУ статті представлені результати аналізу констатувального етапу перевірки готовності бака- лаврів з агроінженерії до професійної підготовки в умовах інформаційно-освітнього середовища. Описано програму проведення експерименту, представлено її основні етапи, а саме: відбір однорідних контрольних та експериментальних груп, розробку методичного інструментарію для оцінки за критеріями та показниками наявного рівня сформованості знань, умінь, навичок бакалаврів із агроінженерії; визначення та констатацію рівня сформованості готовності бакалаврів із агроінженерії до професійної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища. Порівняно відсоток проходження за чотирма критеріями готовності бакалаврів із агроінженерії до професійної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища відповідно до показників у експериментальних і контрольних групах на початку експерименту, а саме планово-мотиваційним, когнітивно-конструктивним, рефлексивно-оцінювальним і дослідницько-творчим. Планово-мотиваційний критерій бере в основу усвідомлення прагнень, потреб і цілей до професійної діяльності. Когнітивно-конструктивний передбачає вміння установлювати причинно-наслідкові зв’язки в умовах інформаційно-освітнього середовища, робити висновки. Рефлексивно-оцінювальний критерій закладає в основу вміння аналізувати результати своєї діяльності у сфері агроінженерії. Дослідницько-творчий критерій представлений здатністю ставити наукову проблему та визначати способи її вирішення. До критеріїв готовності бакалавра з агроінженерії до професійної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища розроблено чотири рівні: початковий, середній, достатній і високий. Виявлено, що рівні сформованості готовності до професійної діяльності за окресленими критеріями у бакалаврів із агроінженерії в умовах інформаційно-освітнього середовища в експериментальних і контрольних групах на початку експерименту приблизно однакові. Достовірність одержаних результатів перевірено за допомогою λ критерію Колмогорова – Смирнова.uk_UA
dc.description.abstractThe article presents the results of the analysis of the constitutional stage of verification the readiness of barchelors in agricultural engineering to professional training in the conditions of informational and educational environment. It is described the program of the experiment, its main stages, namely: selection of homogeneous control and experimental groups, development of methodological tools for evaluation by criteria and indicators of the existing level of knowledge, bachelor’s skills in agricultural engineering; determination and ascertaining of the level of readiness of the bachelors in agricultural engineering to professional activity in the conditions of information and educational environment. It was compared the percentage of passing by four criteria of readiness of bachelors in agricultural engineering to professional activity in the conditions of information and educational environment in accordance with the indicators in experimental and control groups at the beginning of the experiment, namely: plan-motivational, cognitive-constructive, reflexive-evaluating and research-creative. The planned-motivational criterion for the bachelor’s degree in agricultural engineering for professional activity in the conditions of information and educational environment is based on the awareness of the applicants, needs and goals for professional activity. The cognitive-constructive criterion of a bachelor’s degree in agricultural engineering for professional activity in an information-educational environment requires the ability to establish cause-and-effect relationships in an informational and educational environment, to draw conclusions. The reflexive-evaluation criterion on the bachelor’s degree in agro-engineering to professional activity in the context of the informational and educational environment underlies the ability to analyze the results of their activities in the field of agro-engineering. The research-creative criterion on the readiness of the bachelors in agricultural engineering for professional activity in the conditions of the information-educational environment is represented by the ability to pose a scientific problem and to determine the ways of its solution. Four levels have been developed for the criteria for a bachelor’s degree in agricultural engineering for professional activity in an informational and educational environment: beginner, intermediate, sufficient and high. It is revealed that the levels of readiness for professional activity according to the outlined criteria for bachelors in agricultural engineering in the conditions of informational and educational environment in the experimental and control groups at the beginning of the experiment are approximately the same. The reliability of the obtained results was verified using the Kolmogorov – Smirnov criterion.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectперевірка готовностіuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectбакалаври з агроінженеріїuk_UA
dc.subjectінформаційно-освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectreadiness verificationuk_UA
dc.subjectprofessional activityuk_UA
dc.subjectbachelors in agricultural engineeringuk_UA
dc.subjectinformational and educational environmentuk_UA
dc.titleАналіз результатів констатувального етапу перевірки готовності бакалаврів із агроінженерії до професійної підготовки в умовах інформаційно-освітнього середовищаuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of the results of the constitutional stage of verification readiness to the professional training of bachelors in agricultural engineering in the conditions of informational and educational environment.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3. Доценко Н.А..pdf298,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.