Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8291
Назва: | Технологія професійної підготовки бакалаврів з агроінженерії в умовах інформаційно-освітнього середовища |
Інші назви: | Technology for professional preparation of barchelor’s in agricultural engineering in the conditions of informational and educational environment. |
Автори: | Доценко, Наталія Андріївна Dotsenko, Natalіia |
Ключові слова: | професійна підготовка бакалаври з агроінженерії інформаційно-освітнє середовище vocational training bachelors in agricultural engineering informational and educational environment |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Доценко Н. А. Технологія професійної підготовки бакалаврів з агроінженерії в умовах інформаційно-освітнього середовища // Інноваційна педагогіка. 2020. Вип. 22. Т. 2. С. 190-195. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена обґрунтуванню технології підготовки бакалаврів з агроінженерії в умовах інформаційно-освітнього середовища. Підготовка бакалаврів спеціальності «Агроінженерія» передбачає не тільки класичні форми навчання в аудиторії, а й доповнюється підготовкою до лекційних, практичних, лабораторних, семінарських занять, підтримкою здобувачів вищої освіти самостійною роботою та практикою в умовах інформаційно-освітнього середовища. Під час вивчення циклу дисциплін початкового рівня (I–II курс) в умовах інформаційно-освітнього середовища використовуються такі інструменти: мультимедійні лекції, лекції з аудіовізуальним супроводом, вебінари та онлайн-глосарій, відеоінструкції щодо виконання практичних завдань, розрахункових частин, проблемні семінари, вебінари та інтерактивний контент інформаційно-
освітнього середовища, чати та тематичні форуми. Під час вивчення циклу дисциплін бакалаврського рівня (III–IV курс) в умовах інформаційно-освітнього середовища використовуються інтерактивні мультимедійні лекції, практичні заняття в умовах інформаційно-освітнього середовища передбачають круглі столи в рамках тематичних форумів, також використовуються онлайн практичні заняття, інтерактивні завдання, навчальні комп’ютерні інтерактивні тренажери, презентації-доповіді, інтерактивні завдання, відеоконференції та тематичні чат-конференції. Обов’язковими є моніторинг підготовки бакалаврів з агроінженерії в умовах інформаційно-освітнього середовища та дослідження ступеня набуття фахових компетентностей. Для підготовки бакалаврів з агроінженерії за представленою технологією в умовах інформаційно-освітнього середовища видано низку навчальних посібників із дисциплін для підготовки майбутніх агроінженерів (практикуми для навчання в умовах інформаційно-освітнього середовища) із загальнотехнічних дисциплін. The article is devoted to the substantiation of technology of preparation of bachelors in agricultural engineering in the conditions of informational and educational environment. The preparation of bachelors of the specialty "Agroengineering" provides not only the classical forms of education in the audience, but also is supplemented by the preparation for lectures, practical, laboratory, seminars, support of higher education applicants by independent work and practice in the conditions of informational and educational environment. The following tools are used in studying the cycle of entry-level disciplines (I–II course) in the context of the information and educational environment: multimedia lectures, audiovisual lectures, webinars and online glossary, video instructions on practical tasks, calculation parts, problem seminars interactive educational content, chats and thematic forums. In studying the cycle of disciplines of the bachelor’s level (III–IV courses) in the conditions of information and educational environment interactive multimedia lectures are used, practical lessons in the conditions of informational and educational environment provide round tables within thematic forums, online practical classes, interactive tasks, educational tasks are also used interactive training simulators, presentations, interactive tasks, video conferences, and themed chat conferences. It is obligatory to monitor the training of bachelors in agricultural engineering in the context of informational and educational environment and study the degree of professional competence. For the preparation of bachelors in agro-engineering on the presented technology in the conditions of information and educational environment, a number of textbooks for disciplines for the preparation of future agro-engineers (workshops for training in the conditions of information and educational environment) from general technical disciplines were issued. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8291 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4. Доценко Н.А..pdf | 401,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.