Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8292
Назва: | Організаційне забезпечення професійної підготовки бакалаврів з агроінженерії в умовах інформаційно-освітнього середовища |
Інші назви: | Organizational support for the professional training of bachelors in agricultural engineering in the informational and educational environment |
Автори: | Доценко, Наталія Андріївна Dotsenko, Natalіia |
Ключові слова: | організаційне забезпечення професійна підготовка бакалаври з агроінженерії інформаційно-освітнє середовище organizational support vocational training bachelors in agricultural engineering information and educational environment |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Доценко Н. А. Організаційне забезпечення професійної підготовки бакалаврів з агроінженерії в умовах інформаційно-освітнього середовища // Innovative Solutions In Modern Science. 2020. No 1(37). С. 137-147. |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено організаційне забезпечення професійної підготовки бакалаврів з агроінженерії в умовах інформаційно-освітнього середовища: нормативне забезпечення заповнення інформаційно-освітнього середовища та запобігання плагіату, нормативне забезпечення проведення онлайн та офлайн-класів та нормативне забезпечення самостійної роботи, самоконтроль та моніторинг. Нормативне забезпечення щодо заповнення освітнього середовища та запобігання плагіату включає положення щодо інформаційно-освітнього середовища Cloud 365 та положення щодо запобігання академічному плагіату під час навчання в освітньому середовищі. Нормативне забезпечення онлайн та офлайн-навчання включає онлайн-навчання та інтерактивне навчання за комп’ютером, щоб забезпечити компетентнісний підхід до навчання здобувачів вищої освіти. Нормативне забезпечення самостійної роботи, самоконтролю та моніторингу включає положення про моніторинг якості навчального процесу, положення про якість навчального процесу та положення про організацію самостійної роботи здобувачів вищої освіти в умовах інформаційно-освітнього середовища. The article presents the organizational support for the professional training of bachelors in agricultural engineering in the conditions of information and educational environment: regulatory support for filling the information and education environment and preventing plagiarism, regulatory support for conducting online and offline classes, and regulatory support for independent work, self-control, and monitoring. Regulatory provision for filling the educational environment and preventing plagiarism includes provisions for the Cloud 365 information and education environment and provisions for the prevention of academic plagiarism while learning in the educational environment. Regulatory support for online and offline training includes online training and interactive computer training to provide a competent approach to the training of higher education applicants. Regulatory support for independent work, self-control and monitoring includes provisions on monitoring the quality of the educational process, provisions on the quality of the educational and provisions on the organization of independent work of higher education students in the context of information and educational environment. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8292 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5. Доценко Н.А..pdf | 255,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.