Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8293
Назва: Аналітичний огляд підготовки бакалаврів з агроінженерії в умовах інформаційно-освітнього середовища
Інші назви: Analytical overview of barchelor's degree programs in agricultural engineering in the conditions of information and education environment
Автори: Доценко, Наталія Андріївна
Dotsenko, Nataliіa
Ключові слова: інформаційно-освітнє середовище
професійна підготовка
бакалаври з агроінженерії
informational and educational environment
vocational training
bachelors in agricultural engineering
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Доценко Н. А. Аналітичний огляд підготовки бакалаврів з агроінженерії в умовах інформаційно-освітнього середовища // Науковий огляд. 2020.№ 1(64). С.141-151.
Короткий огляд (реферат): У статті представлений аналітичний огляд підготовки бакалаврів з агроінженерії в умовах інформаційно-освітнього середовища. Досліджувались питання частоти використання мережі Інтернет для пошуку навчальної інформації; типів девайсів, які здобувачі вищої освіти інженерних спеціальностей використовують для організації навчання; ступеня зацікавленості щодо відповідних типів електронної навчальної інформації; стану використання інформаційного освітнього середовища в процесі фахової підготовки; видів інформації щодо наочного сприйняття. З’ясовано потреби бакалаврів з агроінженерії при роботі в інформаційно-освітньому середовищі та надано рекомендації щодо створення електронного навчального контенту дистанційних курсів. Обґрунтовано необхідність побудови курсу з використанням медіа-об’єктів, виконання покрокового контролю отриманих знань та навичок та безперервного зв’язку між здобувачем вищої освіти і викладачем.
The article presents an analytical review of the preparation of bachelors in agricultural engineering in the conditions of information and educational environment. The question of the frequency of use of the Internet for searching educational information was investigated; the types of devices that higher education applicants use to organize training; the degree of interest in relevant types of e-learning information; the state of use of the educational information environment in the process of professional training; types of information on visual perception. The requirements of the bachelors in agricultural engineering to work in the information and educational environment are clarified and the recommendations on creation of e-learning content of distance courses are given. The necessity to build a course using media objects, step by step control of the acquired knowledge and skills and continuous communication between the higher education applicant and the teacher are substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8293
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6. Доценко Н.А..pdf757,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.