Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8348
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВеліховська, Алла Борисівна-
dc.contributor.authorГорбунова, Каріне Маркарівна-
dc.contributor.authorКурепін, Вячеслав Миколайович-
dc.contributor.authorVelikhovska, Alla-
dc.contributor.authorGorbunova, Karine-
dc.contributor.authorKurepin, Vyacheslav-
dc.date.accessioned2021-02-01T09:55:58Z-
dc.date.available2021-02-01T09:55:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВеліховська А. Б., Горбунова К. М., Курепін В. М. Психолого-педагогічні прийоми формування емоційної компетентності в майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи на практичних заняттях із психології // Педагогіка формування творчої особистості у вищих і загальноосвітніх школах. 2020. Том 1, № 73. С. 199-203.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8348-
dc.description.abstractОднією з головних умов успішної кар’єри майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи є наявність високого рівня розвитку емоційного інтелекту, зокрема емоційної компетентності в поєднанні глибоких професійних знань із потужною мотивацією. Саме тому проблема формування емоційного інтелекту у здобувачів вищої освіти в умовах вищого навчального закладу стає визначальною. Поєднання психолого-педагогічних прийомів формування емоційної компетентності з використанням активних форм навчання під час проведення практичних занять із дисципліни «Психологія» сприяє вирішенню цього завдання. Саме так формуються воля й самодисципліна в майбутніх фахівців. У статті представлено досвід роботи кафедри методики професійного навчання із проблеми формування емоційної компетентності на заняттях із психології. Мета статті – ознайомити читача із програмою навчання, психолого-педагогічними прийомами, що обули використані під час організації практичних занять, засобами й методами формування емоційної компетентності. У статті доводиться, що навчання в команді сприймається учасниками освітнього процесу як величезний додатковий ресурс для розвитку, де кожен майбутній фахівець є унікальною творчою особистістю. У роботі надано результати освітньої діяльності з використання психолого-педагогічних прийомів для формування емоційної компетентності, участь в якій взяли 168 студентів, які здобувають освіту, першого року навчання, за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Аналіз результатів навчання проводився на основі методів теоретичного аналізу наукової літератури із проблем формування емоційної компетентності. Порівняльний аналіз ідей і концепцій дозволив підібрати адекватний методичний інструментарій. Результати полягають у тому, що дані діагностики компонентів емоційної компетентності переконують, що за підсумками групової роботи над моделями в експериментальній групі випробовуваних починає переважати високий рівень її розвитку. Аналіз даних, отриманих завдяки діагностиці, свідчить про ефективність використання психолого-педагогічних прийомів як технології розвитку емоційної компетентності. У статті доводиться, що використання психолого-педагогічних прийомів значною мірою вплинуло на рівень сформованості емоційної компетентності, розроблена програма практичних занять є ефективною і значно сприяє формуванню емоційної компетентності як складової частини емоційного інтелекту.uk_UA
dc.description.abstractOne of the main conditions for a successful career of future hotel and restaurant professionals is the presence of a high level of development of emotional intelligence, including emotional competence in a combination of deep professional knowledge with strong motivation. That is why the problem of forming emotional intelligence in higher education students in a higher education institution becomes decisive. The combination of psychological and pedagogical methods of forming emotional competence with the use of active forms of learning during practical classes in the discipline of "Psychology" helps to solve this problem. This is how the will and self-discipline of future specialists are formed. The article presents the experience of the Department of Methods of Vocational Training on the problem of forming emotional competence in psychology classes. The purpose of the article is to acquaint the reader with the curriculum, psychological and pedagogical techniques used in the organization of practical classes, means and methods of forming emotional competence. The article argues that team learning is perceived by participants in the educational process as a huge additional resource for development, where each future specialist is a unique creative personality. The paper presents the results of educational activities on the use of psychological and pedagogical techniques for the formation of emotional competence, which was attended by 168 students who receive education, the first year of study, specialty 241 "Hotel and restaurant business". The analysis of learning outcomes was carried out on the basis of methods of theoretical analysis of scientific literature on the problems of formation of emotional competence. Comparative analysis of ideas and concepts allowed to select adequate methodological tools. The results are that the diagnostic data of the components of emotional competence suggest that the results of group work on models in the experimental group of subjects begins to be dominated by a high level of its development. Analysis of the data obtained through diagnostics shows the effectiveness of the use of psychological and pedagogical techniques as a technology for the development of emotional competence. The article proves that the use of psychological and pedagogical techniques has significantly affected the level of formation of emotional competence, the developed program of practical classes is effective and significantly contributes to the formation of emotional competence as part of emotional intelligence.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectЕмоційна компетентністьuk_UA
dc.subjectактивні форми навчанняuk_UA
dc.subjectпроєктна технологіяuk_UA
dc.subjectмайн-менеджментuk_UA
dc.subjectEmotional competenceuk_UA
dc.subjectactive forms of learninguk_UA
dc.subjectproject technologyuk_UA
dc.subjectemotion managementuk_UA
dc.subjectmine managementuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні прийоми формування емоційної компетентності в майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи на практичних заняттях із психологіїuk_UA
dc.title.alternativePsychological and pedagogical methods of forming emotional competence in future hotel and restaurant specialists in practical classes in psychologyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4000000000000.pdf248,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.