Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8580
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозаченко, Лілія Анатоліївна-
dc.contributor.authorKozachenko, Liliya-
dc.contributor.authorХоренженко, В. В.-
dc.contributor.authorKhorenzhenko, V.-
dc.date.accessioned2021-02-24T07:46:02Z-
dc.date.available2021-02-24T07:46:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8580-
dc.descriptionКозаченко Л. А., Хоренженко В. В. Розвиток маркетингу в сучасних умовах діджиталізації // Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти: матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 19-20 листопада 2020 р., м. Миколаїв 19-20 листопада 2020 року. Миколаїв : Миколаївський національний аграрний університет, 2020. С. 38-42.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто стан розвитку маркетингу сучасних умовах. Сформоване авторське визначення поняття «діджиталізація». Визначено обов’язки сучасних маркетологів, які працюють у сфері діджитал-маркетингу. Встановлено, що цифровізація може забезпечувати потреби населення та підтримувати довгострокову цінність бізнесу та його бізнес-процесів на ринку.uk_UA
dc.description.abstractThe state of development of marketing in modern conditions is considered. The author's definition of the concept of "digitalization" is formed. The responsibilities of modern marketers working in the field of digital marketing are defined. Digitalization can meet the needs of the population and maintain the long-term value of business and its processes in the market.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетологuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectбізнес-процесиuk_UA
dc.titleРозвиток маркетингу в сучасних умовах діджиталізаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти - 2020
Статті (Обліково-фінансовий факультет)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38-42.pdf330,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.