Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8887
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorКолесник, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorKolesnyk, Viktoriia-
dc.date.accessioned2021-03-22T13:21:14Z-
dc.date.available2021-03-22T13:21:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМаркетинг : метод. реком.до самостійної роботи з вивчення теми "Процес маркетингових досліджень" для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня "бакалавр" спеціальностей 071 "Облік і оподаткування", 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" денної форми навчання / уклад. В. М. Стамат. Миколаїв : МНАУ, 2020. 89 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8887-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleМаркетингuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marketing_samost_robota.pdf453,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.