Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8955
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіцкевич, Н. В.-
dc.contributor.authorМіцкевич, Д. І.-
dc.contributor.authorMytskevych, N.-
dc.contributor.authorMytskevych, D.-
dc.date.accessioned2021-03-29T12:22:00Z-
dc.date.available2021-03-29T12:22:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМіцкевич Н. В., Міцкевич Д. І. Автоматизація взаємовідносин з клієнтами як інструмент управління діяльністю сільськогосподарських підприємств // Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2020. Вип. 3(107). С. 19-26.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8955-
dc.description.abstractУ статті висвітлено питання використання CRM-системи в діловій активності сільськогосподарського підприємства. Досліджено застосування автоматизованої технології як інструменту прозорості діяльності підприємства, взаємовідносин з клієнтами і переваги, які дає бізнесу дана новація, що спрямована на побудову стійкої бізнес-стратегії. Визначено вплив CRM-системи на ефективність роботи з клієнтами через механізм, що включає удосконалене використання інформації, розумну поведінку продажу та клієнтське обслуговування і дозволяє оптимізувати діяльність підприємства.uk_UA
dc.description.abstractThe article considers the use of CRM-system in the business activity of an agricultural enterprise. The application of automated technology as a tool for transparency of the enterprise, customer relationships and the benefits that gives business this innovation, aimed at building a sustainable business strategy. The influence of the CRM-system on the efficiency of work with clients through the mechanism which includes the improved use of the information, reasonable behavior of sale and customer service and allows to optimize activity of the enterprise is defined.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectавтоматизаціяuk_UA
dc.subjectноваціяuk_UA
dc.subjectCRM-системаuk_UA
dc.subjectвзаємини з клієнтамиuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectautomationuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectCRM-systemuk_UA
dc.subjectcustomer relationsuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.titleАвтоматизація взаємовідносин з клієнтами як інструмент управління діяльністю сільськогосподарських підприємствuk_UA
dc.title.alternativeAutomation of relations with customers as a tool of management of agricultural enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2020. - Вип. 3 (107)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n107v3r2020mytskevych.pdf513,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.