Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9221
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТішечкіна, Катерина Вікторівна-
dc.contributor.authorАртюхова, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorМарковська, Антоніна В’ячеславівна-
dc.contributor.authorГанніченко, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorСаламатіна, Ольга Олександрівна-
dc.contributor.authorПономаренко, Наталя Григорівна-
dc.contributor.authorІгнатенко, Жанна Валеріївна-
dc.contributor.authorРакова, Анна Юріївна-
dc.date.accessioned2021-05-11T11:37:11Z-
dc.date.available2021-05-11T11:37:11Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationІноземна мова : методичні рекомендації з дидактичних ігор для аудиторних занять та курсів здобувачів вищої освіти ступеня "бакалавр" для всіх спеціальностей МНАУ денної форми навчання / уклад. : К. В. Тішечкіна, О. В. Артюхова, А. В. Марковська, Т. А. Ганніченко, О. О. Саламатіна , Н. Г. Пономаренко, Ж. В. Ігнатенко, А. Ю. Ракова. Миколаїв : МНАУ, 2021. 61 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9221-
dc.description.abstractМетодичні рекомендації з дидактичних ігор призначені для аудиторних занять курсів здобувачів вищої освіти 1-4 курсів всіх спеціальностей денної форми навчання і допомагають вдосконаленню знань з іноземної мови. За характером і формою проведення виділяють ігри наочні, рухомі з вербальним компонентом, сюжетні або ситуаційні, рольові ігри-змагання, інтелектуальні (тести, ребуси, кросворди, термінологічне доміно, чайнворди і т. ін.), взаємодії (комунікативні), комплексні і т. ін. Методичні рекомендації з дидактичних ігор укладено на основі тематично-ситуативного та комунікативного принципів навчання іноземної мови.uk_UA
dc.description.abstractMethodical recommendations on didactic games are intended for classroom classes of higher education students 1-4 courses of all specialties of full-time education and help to improve knowledge of a foreign language. By the nature and form of the game are visual games, moving with a verbal component, plot or situational, role-playing games, intellectual (tests, puzzles, crossword puzzles, terminological dominoes, chainwords, etc.), interaction (communicative), complex, etc. etc. Methodical recommendations on didactic games are concluded on the basis of thematic-situational and communicative principles of foreign language teaching.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectДидактичні ігриuk_UA
dc.subjectіноземні мовиuk_UA
dc.subjectтестиuk_UA
dc.subjectкросвордиuk_UA
dc.subjectDidactic gamesuk_UA
dc.subjectforeign languagesuk_UA
dc.subjectcrossword puzzlesuk_UA
dc.subjecttestsuk_UA
dc.titleІноземна моваuk_UA
dc.title.alternativeForeign language: methodical recommendations on didactic games for classroom classes and courses of applicants for higher education degree "bachelor" for all specialties of MNAU full-time educationuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації (Факультет культури і виховання)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
inozemna-mova-didaktichni-igri.pdf953,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
1_22230000162314727220190328080621.pdf1,42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.