Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9239
Назва: Модернізація професійної підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі за сучасних умов
Інші назви: Modernizatsiia profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv ahrarnoi haluzi za suchasnykh umov
Автори: Літвінчук, Світлана Борисівна
Litvinchuk, Svitlana
Ключові слова: Професійна підготовка
аграрна освіта
професія
майбутні фахівці
технічні дисципліни
навчальний процес
інноваційні технології
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Літвінчук С. Б. Модернізація професійної підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі за сучасних умов / С. Б. Літвінчук // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2020. №73, Т. 2. С. 87-92.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена окресленню провідних напрямків модернізації професійної підготовки фахівців аграрного сектору в сучасних умовах на основі дослідження закономірностей розвитку сучасного сільськогосподарського виробництва та аналізу питань теорії підготовки кадрів у вищих навчальних закладах. аграрна школа. Зазначається, що зміни, що відбуваються в сільськогосподарській освіті, тісно пов’язані з реформуванням сільськогосподарського виробництва - галузі, яка перебуває у важкому становищі. За таких умов освітня діяльність у сільськогосподарських навчальних закладах повинна бути спрямована на пошук ефективних шляхів вдосконалення підготовки майбутніх кваліфікованих фахівців, забезпечення трансформації навчально-пізнавальної діяльності учнів у професійну з відповідною зміною потреб, мотивів, цілей.
The article is devoted to the outline of the leading directions of modernization of professional training of specialists of the agricultural sector in modern conditions on the basis of research of laws of development of modern agricultural production and the analysis of questions of the theory of training in higher agrarian school. It is noted that the changes taking place in agricultural education are closely related to the reform of agricultural production - an industry that is in a difficult position. Under such conditions, educational activities in agricultural educational institutions should be aimed at finding effective ways to improve the training of future qualified professionals, ensuring the transformation of educational and cognitive activities of students into professional with a corresponding change in needs, motives, goals.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9239
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf400,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.