Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9273
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлійник, Віктор Васильович-
dc.contributor.authorСамойленко, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorБацуровська, Ілона Вікторівна-
dc.contributor.authorДоценко, Наталія Андріївна-
dc.contributor.authorOliynyk, Victor-
dc.contributor.authorSamoylenko, Oleksandr-
dc.contributor.authorBatsurovska, Ilona-
dc.contributor.authorDotsenko, Natalia-
dc.date.accessioned2021-05-18T11:17:41Z-
dc.date.available2021-05-18T11:17:41Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationОлійник В. В., Самойленко О. М., Бацуровська І. В., Доценко Н. А. STEM- освіта в системі підготовки майбутніх інженерів // Інформаційні технології і засоби навчання. 2020. Т. 80. № 6. С. 129-139. https://doi.org/10.33407/itlt.v80i6.3635uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9273-
dc.description.abstractУ статті розглянуті перспективні напрямки STEM-освіти в системі підготовки майбутніх інженерів в умовах інформаційно-освітнього середовища. Окреслено сучасні професії, що закладають в основу проєктну та дослідницьку діяльність, реалізацію завдань моделювання різноманітних процесів і явищ та усвідомлене формування якісно нових трансдисциплінарних знань. Визначено необхідність використання STEM-орієнтованих навчальних програм у закладах вищої освіти. На основі поняття STEM-освіти визначено, якими фаховими компетентностями повинен володіти майбутній інженер. У якості впровадження елементів STEM-освіти для підготовки здобувачів вищої освіти інженерних спеціальностей запропоновано виконання STEM-проєктів, метою яких є створення конструктивного вдосконалення машини або механізму. Представлена схема впровадження елементів STEM-освіти для підготовки майбутніх інженерів в умовах інформаційно-освітнього середовища. Досліджені міжпредметні зв’язки при виконанні STEM-проєктів здобувачами вищої освіти інженерних спеціальностей. Визначено набір математичних та інженерних навичок для виконання STEM-проєктів здобувачами вищої освіти інженерних спеціальностей в умовах зазначеного середовища. Для використання елементів STEM освіти під час виконання проєкту завдання для майбутнього інженера формуються з урахуванням розрахункової, проєктної та наукової складових. Схема впровадження елементів STEM-освіти під час виконання майбутніми інженерами завдань в умовах інформаційно-освітнього середовища повинна мати такі етапи: вибір технічного або технологічного процесу та креслення технологічної схеми, пропозиція щодо конструктивного впровадження елемента, розрахунок вдосконаленого елементу, креслення конструктивного вдосконалення, створення презентації та тестових завдань. Зазначено, що підсумки виконання проєктів з використанням елементів STEM-освіти в умовах інформаційно-освітнього середовища доцільно обговорити на конференціях чи вебінарах, представляючи презентацію свого проєкту та створюючи тестові тренажери.uk_UA
dc.description.abstractThe article considers perspective areas of STEM-education in the system of future engineers training in the information and educational environment. The modern professions which are formed on the basis of design and research activities, the implementation of modelling tasks of various processes and phenomena and the conscious formation of qualitatively new transdisciplinary knowledge are outlined. The necessity of using STEM-oriented educational programs in higher education institutions has been identified. On the basis of the concept of STEM-education, it is determined what professional competencies the future engineer should acquire. As an introduction of elements of STEM-education for the training of higher education applicants in engineering specialties, the implementation of STEM projects is proposed, the purpose of which is to create a constructive improvement of the machine or mechanism. The scheme of introduction of elements of STEM-education for training of future engineers in the conditions of informational and educational environment is presented. Interdisciplinary links in the implementation of STEM-projects by higher education applicants of engineering specialties have been studied. A set of mathematical and engineering skills for the implementation of STEM-projects by higher education applicants in engineering specialties in the specified environment is determined. To use the elements of STEM-education during the project, tasks for the future engineers are formed taking into account the calculation, design and scientific components. The scheme for the implementation of STEM education elements for performing tasks by future engineers in informational and educational environment should include the following stages: selection of a technical or technological process and drawing a technological scheme, a proposal for a constructive implementation of an element, calculation of an improved element, drawing a constructive improvement, creating a presentation and tests. It is noted that the results of projects with using elements of STEM-education in the informational and educational environment is expedient to be discussed at conferences or webinars by presenting the project and creating test simulators.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectSTEM-освітаuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjectінформаційно-освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectмайбутні інженериuk_UA
dc.subjectSTEM-educationuk_UA
dc.subjectapplicants for higher educationuk_UA
dc.subjectinformation and educational environmentuk_UA
dc.subjectfuture engineersuk_UA
dc.titleSTEM- освіта в системі підготовки майбутніх інженерівuk_UA
dc.title.alternativeSTEM- education in the system of training future engineersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Публікації науково-педагогічних працівників МНАУ у БД Web of Science
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11_ITLT WoS.pdf593,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.