Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9276
Назва: | Методика організації змішаного навчання майбутніх інженерів у процесі вивчення загальнотехнічних дисциплін |
Інші назви: | Methods of organizing blended training of future engineers in the process of studying general technical disciplines |
Автори: | Доценко, Наталія Андріївна Dotsenko, Natalia |
Ключові слова: | Майбутні інженери змішане навчання дистанційний курс інструменти дистанційного курсу Future engineers blended learning general technical disciplines distance learning course distance learning tools |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Доценко Н. А. Методика організації змішаного навчання майбутніх інженерів у процесі вивчення загальнотехнічних дисциплін // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: збірник наукових праць. Класичний приватний університет. Запоріжжя, 2020. № 73, Т. 2. С. 228-232. |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлена методика організації змішаного навчання майбутніх інженерів у процесі вивчення загальнотехнічних дисциплін. Відзначена актуальність введення змішаної форми навчання в сучасних умовах. Визначено поняття змішаного навчання, описано склад науково-методичного забезпечення змішаного навчання: методичні рекомендації щодо розроблення та використання технологій змішаного навчання; критерії, засоби і системи контролю якості змішаного навчання; змістове, дидактичне та методичне наповнення дистанційних курсів. Визначено особливості викладання загальнотехнічних дисциплін: сприяння політехнізації навчання; є підготовчим етапом до вивчення фахових дисциплін; допомагають глибше розуміти закони природознавства та їх застосування в техніці; формують технічний світогляд; розвивають інженерну думку. Представлена схема навчання загальнотехнічних дисциплін за змішаною формою навчання. Відзначено, що організація роботи та технологія подання навчального контенту в дистанційному курсі мають два важливі аспекти: безпосередньо навчальна діяльність в умовах дистанційного курсу та її моніторинг. Навчальна діяльність в умовах дистанційного курсу передбачає наявність інструментів, які, з огляду на специфіку навчання в дистанційному курсі, можуть видозмінюватися: лекції можуть бути представлені у вигляді лекцій з аудіовізуальним супроводом та інтерактивних лекцій. Пояснення, методика виконання та зворотний зв’язок під час лабораторних та практичних занять в умовах змішаного навчання можуть здійснюватися за допомогою мультимедійних презентацій до практичних робіт та інтерактивних лабораторних робіт. Моніторинг навчальної діяльності в умовах дистанційних курсів може проводитись за допомогою моніторингу виконаних завдань із боку викладача та тестування з використанням навчальних тестових тренажерів. Моніторинг виконання завдань із загальнотехнічних дисциплін в умовах дистанційних курсів допомагає учасникам освітнього процесу визначити теми, які необхідно краще пропрацювати. Представлено приклади інструментів дистанційного курсу в контексті вивчення майбутніми інженерами загальнотехнічних дисциплін. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9276 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
15_Педагогіка_Запоріжжя_№73_2020.pdf | 436,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.