Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9283
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБацуровська, Ілона Вікторівна-
dc.contributor.authorДоценко, Наталія Андріївна-
dc.contributor.authorГорбенко, Олена Андріївна-
dc.contributor.authorКім, Наталія Ігорівна-
dc.contributor.authorBatsurovska, Ilona-
dc.contributor.authorDotsenko, Natalia-
dc.contributor.authorGorbenko, Elena-
dc.contributor.authorKim, Natalia-
dc.date.accessioned2021-05-19T07:47:05Z-
dc.date.available2021-05-19T07:47:05Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБацуровська І. В., Доценко Н. А., Горбенко О. А., Кім Н. І. Застосування відкритих освітніх ресурсів при вивченні загальнотехнічних дисциплін в системі підготовки фахівців електричної інженерії // Інноваційна педагогіка. 2021. Вип. 32. С. 46-49uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9283-
dc.description.abstractВ статті представлено питання дослідження питання застосування відкритих освітніх ресурсів при вивченні загальнотехнічних дисциплін в системі підготовки фахівців електричної інженерії. Головною особливістю відкритого освітнього ресурсу є те, що він наповнений не просто звичним текстовим навчальним матеріалом, а інтерактивними лекціями, аудіозаписами, відеороликами та мультимедійними презентаціями. Виділено особливості відкритих освітніх ресурсів при вивченні загальнотехнічних дисциплін фахівцями з електричної інженерії, визначено переваги масової відкритої освіти здобувачів вищої освіти у відкритих освітніх ресурсах. Описано педагогічні технології застосування відкритих освітніх ресурсів у підготовці фахівців з електричної інженерії під час вивчення загальнотехнічних дисциплін та критерії їх реалізації. Педагогічні технології застосування відкритих освітніх ресурсів під час вивчення загальнотехнічних дисциплін фахівцями з електричної інженерії забезпечують: формування активного ставлення фахівців з електричної інженерії до навчання в умовах відкритих освітніх ресурсів; подачу навчального матеріалу із загальнотехнічної дисципліни в певній послідовності в єдиному освітньому середовищі; демонстрацію і закріплення у вправах різних прийомів розумової та практичної діяльності; застосування знань із загальнотехнічних дисциплін на практиці в умовах відкритих освітніх ресурсів. Зазначено, що відкритий освітній ресурс проектується з урахуванням досягнень сучасної педагогіки, має значні дидактичні можливості для створення інноваційних засобів, які будуть сприяти підвищенню рівнів сформованості компетенцій майбутніх фахівців. Цілеспрямоване використання відкритих освітніх ресурсів дозволяє зробити навчальний процес більш інтенсивним та сприяє формуванню у майбутніх фахівців в галузі електричної інженерії більш високого рівня професійної компетентності в умовах впровадження у вищу освіту відкритих освітніх ресурсів.uk_UA
dc.description.abstractThe article presents the study of the use of open educational resources in the study of general technical disciplines in the system of training of electrical engineers. The main feature of the open educational resource is that it is filled not just with the usual textual educational material, but with interactive lectures, audio recordings, videos and multimedia presentations. The peculiarities of open educational resources in the study of general technical disciplines by specialists in electrical engineering are highlighted, the advantages of mass open education of higher education applicants in open educational resources are determined. Pedagogical technologies of application of open educational resources in preparation of experts in electrical engineering during studying of general technical disciplines and criteria of their realization are described. Pedagogical technologies of application of open educational resources during studying of general technical disciplines by experts in electrical engineering provide: formation of the active attitude of experts in electrical engineering to training in the conditions of open educational resources; submission of educational material on general technical discipline in a certain sequence in a single educational environment; demonstration and consolidation in exercises of various methods of mental and practical activity; application of knowledge from general technical disciplines in practice in the conditions of open educational resources. It is noted that the open educational resource is designed taking into account the achievements of modern pedagogy, has significant didactic opportunities to create innovative tools that will help increase the levels of competencies of future professionals. Purposeful use of open educational resources allows to make the educational process more intensive and promotes the formation of future specialists in the field of electrical engineering of a higher level of professional competence in the conditions of introduction of open educational resources in higher education.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectВідкриті освітні ресурсиuk_UA
dc.subjectзагальнотехнічні дисципліниuk_UA
dc.subjectінженерна освітаuk_UA
dc.subjectпідготовка фахівців з електричної інженеріїuk_UA
dc.subjectОpen educational resourcesuk_UA
dc.subjectgeneral technical disciplinesuk_UA
dc.subjectengineering educationuk_UA
dc.subjecttraining of specialists in electrical engineeringuk_UA
dc.titleЗастосування відкритих освітніх ресурсів при вивченні загальнотехнічних дисциплін в системі підготовки фахівців електричної інженеріїuk_UA
dc.title.alternativeThe use of open educational resources in the study of general technical disciplines in the system of training of electrical engineersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19_ІП_№32-1_2021_1.pdf144,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.