Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/952
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШебаніна, Олена В’ячеславівна-
dc.contributor.authorГалунець, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorШебанина, Елена Вячеславовна-
dc.contributor.authorГалунец, Наталия Ивановна-
dc.contributor.authorShebanina, Elena-
dc.contributor.authorGalunets, Natalia-
dc.date.accessioned2014-10-06T06:57:56Z-
dc.date.available2014-10-06T06:57:56Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationШебаніна О. В. Бенчмаркінг – як інструмент управління процесом адаптації аграрних підприємств до умов світового продовольчого ринку / О. В. Шебаніна, Н. І. Галунець // Економіка АПК. – 2014. - № 6. – С.38-44.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/952-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність бенчмаркінгу, його види та завдання як інструмента управління процесом адаптації аграрних підприємств до умов світового продовольчого ринку. Визначено, що об’єктами бенчмаркінгу можуть бути: методи, процеси, технології, якісні параметри продукції, показники фінансово-господарської діяльності підприємств (структурних підрозділів) з відповідної галузевої структури. Встановлено, що основним елементом, який впливає на успішність адаптації діяльності аграрних підприємств до зазначених умов є застосування бенчмаркінгу на різних рівнях управління. Досліджено основні проблеми, що перешкоджають поширенню бенчмаркінгу в Україні. Розглянуто галузеві особливості діяльності аграрних підприємств та запропоновано їх врахування при застосування процесу бенчмаркінгу. Зроблено висновок про використання бенчмаркінгу при управлінні процесами адаптації аграрних підприємств до умов світового продовольчого ринкуru
dc.description.abstractВ статье рассмотрена сущность бенчмаркинга, его виды и задачи как инструмента управления процессом адаптации аграрных предприятий к условиям мирового продовольственного рынка. Определено, что объектами бенчмаркинга могут быть: методы, процессы, технологии, качественные параметры продукции, показатели финансово - хозяйственной деятельности предприятий (структурных подразделений) с соответствующей отраслевой структуры. Установлено, что основным элементом, влияющим на успешность адаптации деятельности аграрных предприятий в указанных условий является применение бенчмаркинга на разных уровнях управления. Исследованы основные проблемы, препятствующие распространению бенчмаркинга в Украине. Рассмотрены отраслевые особенности деятельности аграрных предприятий и предложены их учета при применении процесса бенчмаркинга. Сделан вывод об использовании бенчмаркинга при управлении процессами адаптации аграрных предприятий к условиям мирового продовольственного рынка.-
dc.description.abstractThe article deals with the essence of benchmarking, its types and tasks as a management tool of adaptation process of agricultural enterprises in the conditions of the world food market. It is determined that the objects of benchmarking are the methods, processes, technologies, product quality parameters, indicators of financial and economic activities (business units) in correspondence of the sectoral structure. It is established that the main element affecting the success of the agricultural enterprise’s adaptation is the usage of benchmarking at different levels of government. The basic problems in spreading of benchmarking in Ukraine are researched. The sectoral features of agricultural enterprise are considered. The ways to solve those problems are offered. The conclusion about the usage of benchmarking in the management process of agricultural enterprises’ adaptation to the conditions of the world food market is made-
dc.language.isootherru
dc.subjectбенчмаркінгru
dc.subjectзадачіru
dc.subjectадаптаціяru
dc.subjectаграрне підприємствоru
dc.subjectуправлінняru
dc.subjectсвітовий продовольчий ринокru
dc.subjectбенчмаркингru
dc.subjectзадачиru
dc.subjectадаптацияru
dc.subjectаграрное предприятиеru
dc.subjectуправлениеru
dc.subjectмировой продовольственный рынокru
dc.subjectBenchmarkingru
dc.subjecttasksru
dc.subjectadaptationru
dc.subjectagricultural businessru
dc.subjectmanagementru
dc.subjectglobal (world) food marketru
dc.titleБенчмаркінг – як інструмент управління процесом адаптації аграрних підприємств до умов світового продовольчого ринкуru
dc.titleБенчмаркинг - как инструмент управления процессом адаптации аграрных предприятий к условиям мирового продовольственного рынка-
dc.titleBenchmarking as a tool for adaptive management of agricultural enterprises to the global food market-
dc.typeOtherru
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Економіка АПК.pdf162,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.