Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9538
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЛітвінчук, Світлана Борисівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorLitvinchuk, Svetlana, scientific director-
dc.contributor.authorМінц, Т. А.-
dc.contributor.authorMints, T.-
dc.contributor.authorРудакова, Т. М.-
dc.contributor.authorRudakova, T.-
dc.date.accessioned2021-06-04T11:28:30Z-
dc.date.available2021-06-04T11:28:30Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9538-
dc.descriptionМінц Т. А., Рудакова Т. М. Теоретичні аспекти вивчення синдрому емоційного вигорання у викладачів ПТНЗ // Педагогічні інновації : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м. Миколаїв, 28-29 квітня 2021 р. Миколаїв : МНАУ, 2021. C. 134-137.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.titleТеоретичні аспекти вивчення синдрому емоційного вигорання у викладачів ПТНЗuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Педагогічні інновації - 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
134-137.pdf347,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.