Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 18011-18020 зі 19283.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Особливості застосування методів стратегічного аналізуКалічак, М. І.
2024Оцінка властивостей різних штамів збудника salmonella за використання біотехнологічних методів діагностики в умовах лабораторії Держпродспоживслужби м. МиколаївКаратєєва, Олена Іванівна, науковий керівник; Karateeva, Helena, scientific director; Бодюл, А.
2024Вплив управління трудовими ресурсами на ефективність операційного менеджментуКушнірук, Віктор Степанович; Kushniruk, Viktor; Крамарчук, Марина Володимирівна; Зозуля, Олександра Володимирівна; Kramarchuk, Maryna; Zozulia Oleksandra
2024Мотивація персоналу як фактор підвищення ефективності використання трудових ресурсів підприємстваКушнірук, Віктор Степанович; Kushniruk, Viktor; Голіней, В. Я.
2019Розвиток маркетингу на основі розробки стратегії диверсифікації аграрних підприємствСтамат, Вікторія Михайлівна; Stamat, Viktoriia; Пінчук, О. О.
2018Стратегічний аналіз як етап стратегічного підходу до управління підприємствомСтамат, Вікторія Михайлівна; Stamat, Viktoriia
2024Стан та перспективи розвитку територіального маркетингуСтамат, Вікторія Михайлівна; Stamat, Viktoriia; Матвієнко, С. В.
2024Гідравліка: Частина 2: “Гідродинаміка”Сидорика, Ігор Миколайович; Sydoryka, Ihor; Садовий, Олексій Степанович; Sadovoy, Oleksiy
2024Стратегічні фактори соціальної відповідальності підприємстваКушнірук Віктор Степанович, науковий керівник; Kushniruk Viktor, scientific director; Барбалат, А. Ф.
2019Тенденції розвитку маркетингу міста МиколаєваСтамат, Вікторія Михайлівна; Stamat, Viktoriia