Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10165
Title: Застосування ефективних методів виховання екологічної відповідальності студентів
Other Titles: Application of effective methods of education of ecological responsibility of students
Authors: Курепін, Вячеслав Миколайович
Kurepin, Vyacheslav
Keywords: Екологічне виховання
екологічна культура і свідомість
набуття знань
сприйняття природи
Environmental education
ecological culture and consciousness
acquisition of knowledge
perception of nature
activity behavior
Issue Date: 2021
Citation: Курепін В. М. Застосування ефективних методів виховання екологічної відповідальності студентів // Глобальні тенденції сучасного світу: соціально-економічні та інформаційно-психологічні аспекти розвитку суспільства : матеріали тематичного «круглого столу» на обліково-фінансовому факультеті, м. Миколаїв, 18 листопада 2021 року Миколаїв : МНАУ, 2021. С. 28-31.
Abstract: Важливим аспектом у вирішенні проблеми збереження природних ресурсів є освіта людей в області навколишнього середовища, екологічне виховання всього населення, особливо молоді. Людству потрібна нова філософія життя, висока екологічна культура і свідомість. Сьогодні в усіх розвинених країнах світу екологічна культура стає невід'ємною частиною функціональної грамотності населення. Знання мають бути набутими, здобутими, «відкритими» самими студентами, лише тоді вони стануть для них значимими. Набуття знань, як і інші освітні завдання, можна вирішити лише зацікавивши, створивши умови для того, щоб у студентів виникла потреба в освіті..
An important aspect in solving the problem of conservation of natural resources is the education of people in the field of environment, environmental education of the entire population, especially young people. Mankind needs a new philosophy of life, high ecological culture and consciousness. Today, in all developed countries of the world, environmental culture is becoming an integral part of the functional literacy of the population. Knowledge must be acquired, acquired, "discovered" by the students themselves, only then will it become important for them. Acquisition of knowledge, as well as other educational tasks, can be solved only by interest, creating conditions for students to have a need for education
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10165
Appears in Collections:Глобальні тенденції сучасного світу: соціально-економічні та інформаційно-психологічні аспекти розвитку суспільства - 2021
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28-30.pdf234,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.