Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1106
Title: Сучасні ідеологічні типи підприємців в аграрному секторі економіки
Современные идеологические типы предпринимателей в аграрном секторе экономики
Modern ideological types of businesses in the agricultural sector
Authors: Сіренко, Наталя Миколаївна
Мельник, Ольга Іванівна
Сиренко, Наталья Николаевна
Мельник, Ольга Ивановна
Sirenko, Natalya
Melnyk, Olha
Keywords: Підприємець
ідеологічні типи
цінності
інноваційна діяльність
інноваційне підприємництво
система цілей і цінностей
інноваційний розвиток
соціальна відповідальність
мотивація
аграрні підприємства
Предприниматель
идеологические типы
ценности
инновационная деятельность
инновационное предпринимательство
система целей и ценностей
инновационное развитие
социальная ответственность
мотивация
аграрные предприятия.
entrepreneur
ideological types
values
innovative activity
innovative enterprise
the system of goals and values
innovation
social responsibility
motivation
agrarian enterprises
Issue Date: 2014
Citation: Сіренко Н. М. Сучасні ідеологічні типи підприємців в аграрному секторі економіки / Н. М. Сіренко, О. І. Мельник // Науковий вісник ЛНУВМБ ім. С.З. Гжицького. – 2014. – Т. 16, № 1 (58), Ч. 2. - С. 152-156.
Abstract: У статті визначено роль підприємця в якості основного суб'єкта розвитку інноваційного підприємництва. Наведена характеристика різних ідеологічних типів підприємців через систему цілей і цінностей. Проведено дослідження співвідношення різних ідеологічних типів підприємців в аграрному бізнесі (на прикладі аграрних підприємств Миколаївської області). Обґрунтовано необхідність розробки системи мотиваційних заходів в інноваційній діяльності, що забезпечить усунення негативних диспропорцій у співвідношенні ідеологічних типів підприємців.
В статье определены роль предпринимателя в качестве основного субъекта развития инновационного предпринимательства . Приведена характеристика различных идеологических типов предпринимателей через систему целей и ценностей . Проведено исследование соотношения различных идеологических типов предпринимателей в аграрном бизнесе (на примере аграрных предприятий Николаевской области). Обоснована необходимость разработки системы мотивационных мероприятий в инновационной деятельности ,что обеспечит устранение негативных диспропорций в соотношении идеологических типов предпринимателей.
The article defines the role of the entrepreneur as the main subject of the development of innovative entrepreneurship. The characteristic of different ideological types of entrepreneurs through a system of goals and values. The study of correlation of various ideological types of entrepreneurs in the agricultural business (on the example of the agricultural enterprises of Mykolaiv region). The necessity of the development of the system of incentive measures in the innovative activity, which will eliminate the negative imbalance in the ratio of ideological types of entrepreneurs.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1106
Appears in Collections:Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Untitled4.pdf205,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.