Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11362
Title: Digital marketing as an effective sales tool in the XXI century
Other Titles: Цифровий маркетинг як ефективний інструмент продажів у ХХІ столітті
Authors: Тішечкіна, Катерина Вікторівна, науковий керівник
Tishechkina, Kateryna, scientific director
Сизоненко, Ю.
Syzonenko, Yu.
Keywords: цифровий маркетинг
оцифрування
інструменти цифрового маркетингу
digital marketing
digitalization
digital marketing tools
Issue Date: 2021
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Syzonenko Yu. Digital marketing as an effective sales tool in the XXI century // Матеріали студентської конференції Миколаївського національного аграрного університету [Кафедра іноземних мов], 25 березня 2021 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2021. С. 128-130.
Abstract: Основною метою статті є пояснення частого використання цифрового маркетингу в сучасному світі, а саме ефективності та важливості цього напряму маркетингу в порівнянні з іншими в контексті комп’ютеризації та цифровізації всіх секторів сучасного суспільства.
-
The main purpose of the article is to explain the frequent use of digital marketing in the modern world, namely, the effectiveness and importance of this direction of marketing in comparison with others in the context of computerization and digitalization of all sectors of modern society.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11362
Appears in Collections:Cтудентська конференція кафедри іноземних мов Миколаївського національного аграрного університету - 2021
Статті (Факультет культури і виховання)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
128-130.pdf305,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.