Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11492
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГорохова, Т. В.-
dc.contributor.authorGorokhova, T.-
dc.date.accessioned2022-05-24T11:04:23Z-
dc.date.available2022-05-24T11:04:23Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГорохова Т. В. Вплив розвитку цифрових технологій на поведінку споживачів // Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2021. Вип. 4 (112). С. 45-54. DOI: 10.31521/2313-092X/2021-4(112)-5 .uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11492-
dc.description.abstractВизначено, що за останні десятиліття цифрові технології та соціальні медіа призвели до еволюції поведінки споживачів. Досліджено поведінку споживачів у цифрову епоху, стратегії цифрового маркетингу, цифрові бізнес-моделі, такі як мобільні додатки або спільна економіка. Розкрито поняття цифрових стратегій: контент-маркетинг, користувацький досвід, маркетинг впливових осіб, контент, створений користувачами, цифрова передача «з вуст в уста».uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractThe digital technologies and social media have led to the evolution of consumer behaviour were determined. Consumer behaviour in the digital age, digital marketing strategies, digital business models such as mobile applications or the shared economy have been studied. The concept of digital strategies is revealed: content marketing, user experience, influencers marketing, user-generated content, digital word of mouth.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДВНЗ «Приазовський державний технічний університет»uk_UA
dc.subjectповедінка споживачівuk_UA
dc.subjectцифрова економікаuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectстратегіїuk_UA
dc.subjectconsumer behaviouruk_UA
dc.subjectdigital economyuk_UA
dc.subjectdigital technologiesuk_UA
dc.subjectstrategiesuk_UA
dc.titleВплив розвитку цифрових технологій на поведінку споживачівuk_UA
dc.title.alternativeThe influence of the development of digital technologies on consumer behaviouruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2021. Вип. 4 (112)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
112-45-54.pdf1,23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.