Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11787
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСіренко, Наталя Миколаївна-
dc.contributor.authorЛункіна, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorБурковська, Алла Валентинівна-
dc.contributor.authorМікуляк, Катерина Анатоліївна-
dc.contributor.authorSirenko, Natalya-
dc.contributor.authorLunkina, Tetyana-
dc.contributor.authorBurkovska, Alla-
dc.contributor.authorMikulyak, Kateryna-
dc.date.accessioned2022-09-26T07:59:06Z-
dc.date.available2022-09-26T07:59:06Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationSirenko, N., Lunkina, T., Burkovska, A., Mikulyak, K. (2022). Prospects for the Development of Small Agricultural Business Entities in the Market Environment // Economic Studies (Ikonomicheski Izsledvania), 31(3), pp. 162-175. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10124068uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11787-
dc.description.abstractОдним із перспективних напрямів створення конкурентного ринкового середовища є розвиток малого бізнесу. Суб’єктам малого бізнесу необхідно нарощувати конкурентні переваги щодо інших учасників ринку, аби не втратити своє місце в господарській системі, особливо в умовах пандемії, при цьому ставши драйверами економічного зростання. Мета дослідження – вивчити фактори, які впливають на поведінку суб’єктів малого бізнесу у ринковому середовищі в період епідемії шляхом розуміння наявних проблем та стратегічних орієнтирів їх діяльності. У статті здійснено прогноз кількості суб’єктів малого аграрного бізнесу з метою розуміння проблем та перспектив для розвитку у ринковому середовищі (за допомогою ретроспективного та статистичного методів дослідження); наведено напрями підтримки експортерів аграрної продукції; проаналізовано зміну динаміки експорту товарів малими підприємствами (із застосуванням методів економіко-математичного моделювання); визначено рівень соціальної відповідальності суб’єктів аграрного бізнесу як необхідного елементу для здійснення експортних операцій на зовнішні ринки (із побудовою самоорганізаційних карт Кахонена). Доведено, що суб’єкти малого бізнесу мають базовий рівень соціальної відповідальності, проте з метою посилення конкурентних позицій та необхідності виходу на зовнішні ринки, підприємствам необхідно покращувати рівень до достатнього. З’ясовано, що потребують вирішення проблемні фактори для експорту, а саме: доступ до торговельного фінансування, неналежні технології виробництва, встановлення потенційних ринків та покупців; технічні вимоги та стандарти. Обґрунтовано, що потребує посилення сприяння малих підприємств у доступі до інформації, імплементація Угоди СОТ про спрощення процедур торгівлі з урахуванням інтересів малих підприємств, залучення їх до регуляторної діяльності у сфері торгівлі.uk_UA
dc.description.abstractOne of the promising areas for creating a competitive market environment is the development of small business. Small businesses need to increase their competitive advantage over other market participants in order not to lose their place in the economic system, especially in a pandemic, while becoming drivers of economic growth. The purpose of the study is to examine the factors influencing the behavior of small businesses in the market environment during the epidemic by understanding the existing problems and strategic orientgations of their activities. The article forecasts the number of small agricultural business entities in order to understand the problems and prospects for development in a market environment (using retrospective and statistical research methods); the directions of support for exporters of agricultural products have been given; the change in the dynamics of goods export by small enterprises has been analyzed (using the methods of economic and mathematical modeling), the level of social responsibility of agrarian business entities as a necessary element for the implementation of export operations in foreign markets (with a built self-organizing map). It has been proven that small business entities have a basic level of social responsibility, but in order to strengthen their competitive position and the need to enter foreign markets, enterprises need to improve to a sufficient level. It has been found that problematic factors for exports need to be addressed, namely: access to trade finance, inappropriate production technologies, identification of potential markets and buyers; technical requirements and standards. It has been substantiated that it is necessary to strengthen the assistance of small enterprises in access to information, implementation of the WTO Agreement on Trade Facilitation taking into account the interests of small enterprises, their involvement in regulatory activities in the field of trade.-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectаграрний секторuk_UA
dc.subjectмікроuk_UA
dc.subjectмалий бізнесuk_UA
dc.subjectринкове середовищеuk_UA
dc.subjectлокальна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectagricultural sectoruk_UA
dc.subjectmicrouk_UA
dc.subjectsmall businessuk_UA
dc.subjectmarket environmentuk_UA
dc.subjectlocal social responsibilityuk_UA
dc.titleProspects for the Development of Small Agricultural Business Entities in the Market Environmentuk_UA
dc.title.alternativeПерспективи розвитку суб’єктів малого аграрного бізнесу України в ринковому середовищіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Публікації науково-педагогічних працівників МНАУ у БД Scopus
Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prospects for the Development of Small Agricultural Business Entities in the Market Environment.pdf237,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.