Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13566Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Доценко, Наталія Андріївна | - |
| dc.contributor.author | Dotsenko, Nataliya | - |
| dc.date.accessioned | 2023-05-10T07:42:52Z | - |
| dc.date.available | 2023-05-10T07:42:52Z | - |
| dc.date.issued | 2019 | - |
| dc.identifier.citation | Доценко Н. А. Дослідження стану використання навчальних комп’ютерних інтерактивних тренажерів в умовах інформаційно-освітнього середовища при підготовці бакалаврів з агроінженерії // Освітній дискурс : збірник наукових праць. Київ: Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. 2019. Вип. 15 (7–8). С. 90–104. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13566 | - |
| dc.description.abstract | Інтенсивний розвиток інформаційно-комуні- каційних технологій, дозволяє переглянути основні підходи до підготовки бакалаврів з агроінженерії. Специфіка підготов- ки таких фахівців, потреба у підвищенні ефективності освіт- нього процесу, реалізація принципів індивідуального підходу в навчанні змушують відводити особливе місце набуттю практичних інженерних навичок. В умовах інформаційно-освітнього середо- вища доцільно закріплювати отримані навички за допомогою навчальних комп’ютерних інтерактивних тренажерів. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.title | Дослідження стану використання навчальних комп’ютерних інтерактивних тренажерів в умовах інформаційно-освітнього середовища при підготовці бакалаврів з агроінженерії | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Освітній дискурс_2019_15.pdf | 296,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.