Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1422
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВишневська, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorВишневская, Ольга Николаевна-
dc.contributor.authorVishnevskaya, Olga-
dc.date.accessioned2015-03-16T11:20:28Z-
dc.date.available2015-03-16T11:20:28Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationВишневська О. М. Конкурентні позиції сільськогосподарських підприємств / О. М. Вишневська // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2014. – Вип. 1 (77). – С. 19-25.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1422-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання формування дієвої іміджевої політики сільськогосподарських підприємств з метою зміцнення конкурентних позицій на ринку. Обґрунтовано необхідність адаптації підприємств до умов зовнішнього середовища на системній основі. Виявлено прі- оритетні чинники впливу на підвищення конкурентних позицій сіль- ськогосподарських підприємств.ru
dc.description.abstractВ статье рассмотрены вопросы формирования действенной имидже- вой политики сельскохозяйственных предприятий с целью повышения конкурентных позиций на рынке. Обоснована необходимость адаптации предприятий к условиям внешней среды на системной основе. Выявлены приоритетные факторы влияния на повышение конкурентных позиций сельскохозяйственных предприятий.-
dc.description.abstractThe article discusses the formation of an effective image policy of agricultural enterprises in order to improve the competitive position in the market. The necessity of adapting enterprises to environmental conditions in a systematic manner is grounded. The priority factors infl uencing the increase on the competitive position of agricultural enterprises are identifi ed.-
dc.language.isootherru
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетru
dc.subjectчинники зовнішнього впливуru
dc.subjectконкурентні позиціїru
dc.subjectіміджева діяльністьru
dc.subjectетика ведення бізнесуru
dc.subjectфакторы внешнего воздействияru
dc.subjectконкурентные позицииru
dc.subjectимиджевая деятельностьru
dc.subjectэтика ведения бизнесаru
dc.subjectfactors of influenceru
dc.subjectcompetitive positionru
dc.subjectimage activityru
dc.subjectBusiness Ethicsru
dc.titleКонкурентні позиції сільськогосподарських підприємствru
dc.titleКонкурентные позиции сельскохозяйственных предприятий.-
dc.titleCompetitive position of agricultural enterprises.-
dc.typeOtherru
Appears in Collections:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2014. - Вип. 1 (77).
Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n77v1r2014vyshnevska.pdf555,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.