Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1543
Title: Імідж підприємств овочівництва як передумова їх стійкої позиції на ринку
Имидж предприятий овощеводства как условие их устойчивой позиции на рынке.
Image of vegetable enterprises as a condition of their stable position in the market.
Authors: Левкіна, Р.В.
Левкина, Р.В.
Levkina, R.
Keywords: підприємства овочівництва
товаровиробники
стійкий розвиток
імідж
репутація
екологічно чиста продукція
конкуренція
переваги
споживачі
предприятия овощеводства
товаропроизводители
устойчивое развитие
имидж
репутация
экологически чистая продукция
конкуренция
преимущества
потребители
Horticulture Company
producers
sustainable development
image
reputation
environmentally friendly products
competition benefits consumers
Issue Date: 2013
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Левкіна Р. В. Імідж підприємств овочівництва як передумова їх стійкої позиції на ринку / Р.В. Левкіна // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2013. – Вип. 4 (74), Т. 1. – С. 50-55.
Abstract: Показано, що в умовах економічної нестабільності галузь овочів- ництва перебуває у складній ситуації. Можливість створення іміджу виробника екологічно чистої овочевої продукції сприяє підтриманню галузі та довірі споживачів. Проаналізовано особливості формування іміджу підприємств овочівництва з метою підвищення ефективності функціонування в сучасних умовах.
В условиях экономической нестабильности отрасль овощеводства нахо- дится в сложной ситуации. Возможности формирования имиджа производителя экологически чистой продукции способствуют поддержанию отрасли и дове- рия потребителей. Проанализированы особенности формирования имиджа предприятий овощеводства с целью повышения экономической еффективнос- ти функционирования в современных условиях.
In terms of economic instability vegetable industry is in a diffi cult situation. The possibility of forming the image producer of environmentally friendly products helps to maintain the industry and consumer confi dence. The purpose of the article is a comprehensive analysis of the characteristics of image formation of companies to their sustainable vegetable growing market position and enhance the economic effi ciency of a function in the modern world.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1543
Appears in Collections:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2013. - Вип. 4 (74). - Т. 1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n74v4r2013t1levkina.pdf325,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.