Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15568
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЛохман, Н. В., науковий керівник-
dc.contributor.authorСумятін, В. В.-
dc.date.accessioned2023-10-19T07:18:31Z-
dc.date.available2023-10-19T07:18:31Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСумятін В. В. Оцінка елементів концепції маркетинг-мікс підприємства ресторанного господарства // Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності : матеріали I Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених, м. Миколаїв; 15-17 березня 2023 р. Миколаїв : МНАУ, 2023. С. 105-107.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15568-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.titleОцінка елементів концепції маркетинг-мікс підприємства ресторанного господарстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності - 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk-tez-17-03-23-109-110.pdf101,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.