Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16704
Title: Маркетингова інформаційна система агропромислового ринку
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Нехайчик, Є. Є.
Keywords: marketing information system
agricultural marketing
marketing organization
innovations
agriculture
Issue Date: 2023
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Стамат В. М., Нехайчик Є. Є. Маркетингова інформаційна система агропромислового ринку // Сучасна наука: інновації та перспективи : матеріали міжнар. мультидисциплінарної наук.-практ. інтернет-конференції молодих дослідників, здобувачів вищої освіти та науковців, 6-7 квітня 2023 р., м. Київ. Київ, 2023. С. 409-411.
Abstract: The key directions of informational organizational support of marketing innovations in the agricultural sector on qualitative transformation of socio-ecological conditions of management were studied. Theoretical approaches to clarifying the role of agricultural marketing in the development of agricultural production have been expanded. Existing consulting centers can introduce into their practice methodological developments aimed at supporting innovative initiatives, the transition to resource-saving and ecological technologies. Such centers have been created in most subjects of Ukraine, and they are able to concentrate marketing competences in support of business projects from the point of view of substantiating their innovativeness, environmental friendliness, social orientation and sustainability in the long term.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16704
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
409-411.pdf410,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.