Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17664
Title: Research of consumer behaviour in crisis situations
Authors: Барбалат, А. Ф.
Barbalat, A.
Ганніченко, Тетяна Анатоліївна
Hannichenko, Tetyana
Keywords: consumer behaviour
crisis
economic crisis
marketing strategies
crisis behaviour
поведінка споживачів
криза
економічна криза
маркетингові стратегії
кризова поведінка
Issue Date: 2024
Citation: Barbalat A., Hannichenko T. Research of consumer behaviour in crisis situations. Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України = General Aspects оf Innovation Development оf Education in the Context оf International Cooperation оf Ukraine : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 25-26 квітня 2024 р.) Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 18-20.
Abstract: The study is aimed at analyzing the behaviour of consumers in times of crisis to identify the impact of the economic crisis of recent years on the purchasing power of customers. Various theories of consumer behaviour are considered. Business reactions to changed consumer behaviour in crisis conditions are analyzed.
-
Дослідження спрямоване на аналіз поведінки споживачів у кризовий час з метою виявлення впливу економічної кризи останніх років на купівельну потужність клієнтів. Розглянуто різні теорії споживчої поведінки. Проаналізовано реакції бізнесу на змінену споживчу поведінку у кризових умовах.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17664
Appears in Collections:Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України-2024
Статті (Факультет культури і виховання)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zb-mizhnar-2024-18-20.pdf652,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.