Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18575
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorПінчук, О. О.-
dc.date.accessioned2024-08-21T10:08:55Z-
dc.date.available2024-08-21T10:08:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Пінчук О. О. Розвиток маркетингу на основі розробки стратегії диверсифікації аграрних підприємств. Економічна політика та адміністрування у сфері регіонального розвитку України : матеріали Всеукраїнської інтернет-конференції, 19-22 листопада 2019 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2019. С. 36-39.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18575-
dc.titleРозвиток маркетингу на основі розробки стратегії диверсифікації аграрних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Економічна політика та адміністрування у сфері регіонального розвитку України - 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
36-39.pdf180,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.