Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19380
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСтамат Вікторія Михайлівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorStamat Viktoriia, scientific director-
dc.contributor.authorКрижова, В. О.-
dc.date.accessioned2024-12-17T13:41:07Z-
dc.date.available2024-12-17T13:41:07Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКрижова В. О. Розвиток стратегічного маркетингу під час воєнного стану. Стратегічні пріоритети розвитку бухгалтерського обліку, аудиту та оподаткування в умовах глобалізації : матеріали III Міжнародної науковопрактичної конференції (м. Суми, 19 листопада 2024 р.) / за ред. проф. О. В. Назаренка. Суми : СНАУ, 2024. С. 167-169.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19380-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleРозвиток стратегічного маркетингу під час воєнного стануuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_МНПК_СНАУ 19.11.2024 -167-169.pdf717,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.