Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19381
Title: Вплив цифрової трансформації на маркетингові стратегії підприємств
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Вишневський, П. П.
Issue Date: 2024
Citation: Стамат В. М., Вишневський П. П. Вплив цифрової трансформації на маркетингові стратегії підприємств. Стратегічні пріоритети розвитку бухгалтерського обліку, аудиту та оподаткування в умовах глобалізації : матеріали III Міжнародної науковопрактичної конференції (м. Суми, 19 листопада 2024 р.) / за ред. проф. О. В. Назаренка. Суми : СНАУ, 2024. С. 193-195.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19381
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник_МНПК_СНАУ 19.11.2024 -193-195.pdf706,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.