Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19382
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorМанжелєй, С. О.-
dc.date.accessioned2024-12-17T13:48:45Z-
dc.date.available2024-12-17T13:48:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Манжелєй С. О. Маркетинговий аудит як складова ефективного менеджменту підприємства. Стратегічні пріоритети розвитку бухгалтерського обліку, аудиту та оподаткування в умовах глобалізації : матеріали III Міжнародної науковопрактичної конференції (м. Суми, 19 листопада 2024 р.) / за ред. проф. О. В. Назаренка. Суми : СНАУ, 2024. С. 196-197.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19382-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleМаркетинговий аудит як складова ефективного менеджменту підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_МНПК_СНАУ 19.11.2024 -196-197.pdf697,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.