Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19384
Title: Адаптивність маркетингової діяльності як складової системи управління підприємством під час воєнного стану
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Орешко, А. Ф.
Issue Date: 2024
Citation: Стамат В. М., Орешко А. Ф. Адаптивність маркетингової діяльності як складової системи управління підприємством під час воєнного стану. Стратегічні пріоритети розвитку бухгалтерського обліку, аудиту та оподаткування в умовах глобалізації : матеріали III Міжнародної науковопрактичної конференції (м. Суми, 19 листопада 2024 р.) / за ред. проф. О. В. Назаренка. Суми : СНАУ, 2024. С. 201-204.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19384
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник_МНПК_СНАУ 19.11.2024 -201-204.pdf707,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.