Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20299
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКвасній, Л. Г.-
dc.contributor.authorKvasnii, L.-
dc.contributor.authorАнтоненко, Н. В.-
dc.contributor.authorAntonenko, N.-
dc.date.accessioned2025-02-04T12:00:06Z-
dc.date.available2025-02-04T12:00:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКвасній Л. Г., Антоненко Н. В. Особливості маркетингової стратегії підприємств туристичного бізнесу в територіальних громадах Прикарпаття в умовах воєнного стану. Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти : матеріали IV міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 9 грудня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 196-199.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20299-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleОсобливості маркетингової стратегії підприємств туристичного бізнесу в територіальних громадах Прикарпаття в умовах воєнного стануuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of the marketing strategy of tourism business enterprises in the territorial communities of the Carpatia in the conditions of marital stateuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rtg-2024-196-199.pdf606,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.