Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20473
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСус, Т. Ю.-
dc.contributor.authorSus, Т.-
dc.date.accessioned2025-02-10T09:34:59Z-
dc.date.available2025-02-10T09:34:59Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСус Т. Ю. Маркетинг як важлива складова розвитку ОТГ. Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти : матеріали IV міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 9 грудня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 460-463.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20473-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleМаркетинг як важлива складова розвитку ОТГuk_UA
dc.title.alternativeМаркетинг як важлива складова розвитку ОТГuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rtg-2024-460-463.pdf404,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.