Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20855
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДоценко, Наталія Андріївна-
dc.contributor.authorDotsenko, Nataliya-
dc.date.accessioned2025-03-19T08:59:46Z-
dc.date.available2025-03-19T08:59:46Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДоценко Н. А. Організаційно-педагогічні умови вивчення загальнотехнічних дисциплін в умовах компетентнісно-орієнтованого навчального середовища. Інноваційна педагогіка. 2022. Вип. 52. Том 1. С. 116-120. DOI https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2022/52.1.22uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20855-
dc.description.abstractПроаналізовано організаційно-педагогічні умови вивчення загальнотехнічних дисциплін засобами навчання компетентнісно орієнтованого навчального середовища. Такі педагогічні умови передбачають інтеграцію навчального процесу в контексті очного навчання та компетентнісно орієнтованого комп’ютерного середовища, забезпечення систематичної інтерактивної роботи та виконання рейтингових завдань у навчальному середовищі, орієнтованому на компетентність та систематичний контроль і контроль за процесом вивчення загальнотехнічних дисциплін здобувачами вищої освіти інженерних спеціальностей. Пропонується інтегрувати очне навчання загальнотехнічним дисциплінам та онлайннавчання в умовах компетентнісно-орієнтованого комп’ютерного середовища. В ході такої інтеграції пропонується використовувати різноманітні засоби навчання, до яких відносяться інтерактивні лекції, оналайн навчальні тренажери, творчі роботи тощо. Моніторинг якості опанування загальнотехнічних дисциплін може бути як рейтинговий, так і моніторинг набуття компетентностей в умовах компетентнісно-орієнтованого навчального середовища. З метою дослідження доцільності використання організаційно-педагогічних умов вивчення загальнотехнічних дисциплін в умовах компетентнісно орієнтованого середовища проведено педагогічний експеримент, в ході якого порівняно рівні якості знань здобувачів вищої освіти у контрольній та експериментальні групи на початку та в кінці експерименту. Проведено розрахунок за статистичним критерієм Пірсона, результати якого свідчать про те, що застосування зазначених організаційно-педагогічних умов під час вивчення загальнотехнічних дисциплін є ефективним. Результатом реалізації організаційно-педагогічних умов вивчення загальнотехнічних дисциплін засобами навчання компетентнісно орієнтованого навчального середовища є отримання знань із зазначених дисциплін та набуття компетентностей.uk_UA
dc.description.abstractThe organizational and pedagogical conditions for studying general technical disciplines with the means of teaching in a competence-based educational environment are analyzed. Such pedagogical conditions provide for the integration of the educational process in the context of classroom learning and a competency-based computer environment, ensuring systematic interactive work and performance of rating tasks in a competency-based educational environment, and systematic monitoring and control of the process of studying general technical disciplines by higher education applicants of engineering specialties. It is proposed to integrate classroom training in general technical disciplines and online training in a competency-based computer environment. In the context of such integration, it is proposed to use a variety of learning tools, which include interactive lectures, online training simulators, creative works, etc. Monitoring the quality of mastering of general technical disciplines can be both rating and monitoring of the acquisition of competencies in the conditions of a competency-based educational environment. In order to investigate the expediency of using organizational and pedagogical conditions for the study of general technical disciplines in a competence-based environment, a pedagogical experiment was conducted, during which the levels of knowledge quality of higher education applicants in the control and experimental groups were compared at the beginning and at the end of the experiment. The calculation was carried out according to Pearson's statistical criterion, the results of which indicate that the application of the specified organizational and pedagogical conditions during the study of general technical disciplines is effective. The result of the implementation of the organizational and pedagogical conditions for the study of general technical disciplines by means of training in a competencybased educational environment is the acquisition of knowledge from the specified disciplines and the acquisition of competencies.-
dc.subjectзагальнотехнічні дисципліниuk_UA
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умовиuk_UA
dc.subjectкомпетентнісно-орієнтоване навчальне середовищеuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjectінженерна підготовкаuk_UA
dc.subjectgeneral technical disciplinesuk_UA
dc.subjectorganizational and pedagogical conditionsuk_UA
dc.subjectcompetence-based educational environmentuk_UA
dc.subjecthigher education applicantsuk_UA
dc.subjectengineering educationuk_UA
dc.titleОрганізаційно-педагогічні умови вивчення загальнотехнічних дисциплін в умовах компетентнісно-орієнтованого навчального середовищаuk_UA
dc.title.alternativeOrganisational and pedagogical conditions of studying general technical disciplines in the conditions of competence-based educational environmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf164,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.