Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20870
Назва: | Application of a learning management system for the formation of agroecological competence of future engineers |
Інші назви: | Застосування системи управління навчанням для формування агроекологічної компетентності майбутніх інженерів |
Автори: | Бабенко, Дмитро Володимирович Babenko, Dmytro Доценко, Наталія Андріївна Dotsenko, Nataliya Полянський, Павло Миколайович Polyansky, Pavlo Баранова, Олена Володимирівна Baranova, Olena |
Ключові слова: | higher education applicants in engineering specialties learning management system higher education institutions agroecological competence здобувачі вищої освіти інженерних спеціальностей система управління навчанням заклади вищої освіти агроекологічна компетентність |
Дата публікації: | 2025 |
Бібліографічний опис: | Babenko, D., Dotsenko, N., Polyansky, P., & Baranova, O. (2025). Application of a learning management system for the formation of agroecological competence of future engineers. Modern Economics, 49(2025). |
Короткий огляд (реферат): | Introduction. The modern agricultural sector requires future engineers not only
deep technical knowledge, but also a well-established agroecological competence, which involves
the integration of environmental principles into the professional activities of engineers, which will
ensure their ability to develop and implement technologies aimed at preserving the environment
and rational use of natural resources. One of the effective tools for the development of this
competence is a learning management system, which provides the opportunity to create interactive
educational materials, organize distance learning, monitor student success and stimulate their
independent learning activities.
Purpose. The article describes the features of using a learning management system to form
agroecological competence of future engineers.
Results. The main characteristics of agroecological competence of future engineers, which
is formed by LMS tools, are outlined. The technology of using a learning management system to
form agroecological competence of future engineers is presented, which includes the engineering
and digital component of the use of LMS tools. The study outlines the means of training for the
formation of these components of the outlined technology. An experimental study was conducted
in which higher education students in engineering specialties used a learning management system
to form agroecological competence. The results obtained before and after the experiment were
checked using the Pearson statistical criterion. It was determined that higher education students
who used the outlined technology have higher knowledge quality results.
Conclusions. The outlined technology for forming agroecological competence in the
conditions of LMS of higher education institutions takes into account the specifics of the
agricultural industry and contributes to the organic integration of classroom learning and the use
of a digital learning environment in order to level today's educational challenges. The result of
the proposed technology is the acquisition of high-quality knowledge and the formation of
agroecological competence in the conditions of the learning management system of a higher
education institution. - Вступ. Сучасний аграрний сектор вимагає від майбутніх інженерів не лише глибоких технічних знань, а й сформованої агроекологічної компетентності, що передбачає інтеграцію екологічних принципів у професійну діяльність інженерів, що забезпечить їхню здатність розробляти та впроваджувати технології, спрямовані на збереження довкілля та раціональне використання природних ресурсів. Одним із ефективних інструментів для розвитку цієї компетентності є система управління навчанням, яка надає можливість створювати інтерактивні навчальні матеріали, організовувати дистанційне навчання, здійснювати моніторинг успішності студентів та стимулювати їхню самостійну навчальну діяльність. Мета. У статті описано особливості застосування системи управління навчанням для формування агроекологічної компетентності майбутніх інженерів. Результати. Окреслено основні характеристики агроекологічної компетентності майбутніх інженерів, яка формується засобами LMS. Представлена технологія застосування системи управління навчанням з метою формування агроекологічної компетентності майбутніх інженерів, яка включає інженерний та цифровий компонент застосування інструментів LMS. В дослідженні окреслено засоби навчання для формування цих компонентів окресленої технології. Здійснено експериментальне дослідження, в ході якого здобувачі вищої освіти інженерних спеціальностей застосовували систему управління навчанням для формування агроекологічної компетентності. Отримані результати до та після експерименту перевіряли за допомогою статистичного критерію Пірсона. Визначено, що здобувачі вищої освіти, які застосовували окреслену технологію, мають вищі результати якості знань. Висновки. Окреслена технологія формування агроекологічної компетентності в умовах LMS закладів вищої освіти враховує специфіку аграрної галузі та сприяє органічному інтегруванню аудиторного навчання та використання цифрового навчального середовища з метою нівелювання освітніх викликів сьогодення. Результатом запропонованої технології є набуття якісних знань та формування агроекологічної компетентності в умовах системи управління навчанням вищого навчального закладу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20870 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Babenko, Dotsenko etc _2025.pdf | 532,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.