Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20870
Назва: Application of a learning management system for the formation of agroecological competence of future engineers
Інші назви: Застосування системи управління навчанням для формування агроекологічної компетентності майбутніх інженерів
Автори: Бабенко, Дмитро Володимирович
Babenko, Dmytro
Доценко, Наталія Андріївна
Dotsenko, Nataliya
Полянський, Павло Миколайович
Polyansky, Pavlo
Баранова, Олена Володимирівна
Baranova, Olena
Ключові слова: higher education applicants in engineering specialties
learning management system
higher education institutions
agroecological competence
здобувачі вищої освіти інженерних спеціальностей
система управління навчанням
заклади вищої освіти
агроекологічна компетентність
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Babenko, D., Dotsenko, N., Polyansky, P., & Baranova, O. (2025). Application of a learning management system for the formation of agroecological competence of future engineers. Modern Economics, 49(2025).
Короткий огляд (реферат): Introduction. The modern agricultural sector requires future engineers not only deep technical knowledge, but also a well-established agroecological competence, which involves the integration of environmental principles into the professional activities of engineers, which will ensure their ability to develop and implement technologies aimed at preserving the environment and rational use of natural resources. One of the effective tools for the development of this competence is a learning management system, which provides the opportunity to create interactive educational materials, organize distance learning, monitor student success and stimulate their independent learning activities. Purpose. The article describes the features of using a learning management system to form agroecological competence of future engineers. Results. The main characteristics of agroecological competence of future engineers, which is formed by LMS tools, are outlined. The technology of using a learning management system to form agroecological competence of future engineers is presented, which includes the engineering and digital component of the use of LMS tools. The study outlines the means of training for the formation of these components of the outlined technology. An experimental study was conducted in which higher education students in engineering specialties used a learning management system to form agroecological competence. The results obtained before and after the experiment were checked using the Pearson statistical criterion. It was determined that higher education students who used the outlined technology have higher knowledge quality results. Conclusions. The outlined technology for forming agroecological competence in the conditions of LMS of higher education institutions takes into account the specifics of the agricultural industry and contributes to the organic integration of classroom learning and the use of a digital learning environment in order to level today's educational challenges. The result of the proposed technology is the acquisition of high-quality knowledge and the formation of agroecological competence in the conditions of the learning management system of a higher education institution.
-
Вступ. Сучасний аграрний сектор вимагає від майбутніх інженерів не лише глибоких технічних знань, а й сформованої агроекологічної компетентності, що передбачає інтеграцію екологічних принципів у професійну діяльність інженерів, що забезпечить їхню здатність розробляти та впроваджувати технології, спрямовані на збереження довкілля та раціональне використання природних ресурсів. Одним із ефективних інструментів для розвитку цієї компетентності є система управління навчанням, яка надає можливість створювати інтерактивні навчальні матеріали, організовувати дистанційне навчання, здійснювати моніторинг успішності студентів та стимулювати їхню самостійну навчальну діяльність. Мета. У статті описано особливості застосування системи управління навчанням для формування агроекологічної компетентності майбутніх інженерів. Результати. Окреслено основні характеристики агроекологічної компетентності майбутніх інженерів, яка формується засобами LMS. Представлена технологія застосування системи управління навчанням з метою формування агроекологічної компетентності майбутніх інженерів, яка включає інженерний та цифровий компонент застосування інструментів LMS. В дослідженні окреслено засоби навчання для формування цих компонентів окресленої технології. Здійснено експериментальне дослідження, в ході якого здобувачі вищої освіти інженерних спеціальностей застосовували систему управління навчанням для формування агроекологічної компетентності. Отримані результати до та після експерименту перевіряли за допомогою статистичного критерію Пірсона. Визначено, що здобувачі вищої освіти, які застосовували окреслену технологію, мають вищі результати якості знань. Висновки. Окреслена технологія формування агроекологічної компетентності в умовах LMS закладів вищої освіти враховує специфіку аграрної галузі та сприяє органічному інтегруванню аудиторного навчання та використання цифрового навчального середовища з метою нівелювання освітніх викликів сьогодення. Результатом запропонованої технології є набуття якісних знань та формування агроекологічної компетентності в умовах системи управління навчанням вищого навчального закладу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20870
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Babenko, Dotsenko etc _2025.pdf532,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.