Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20934
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСтамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorStamat, Viktoriia, scientific director-
dc.contributor.authorВевдюк, Н. О.-
dc.date.accessioned2025-04-07T07:01:36Z-
dc.date.available2025-04-07T07:01:36Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВевдюк Н. О. Розвиток сервісів для маркетологів, що пропонуються дослідницькими компаніями України. Загальні положення теорії управління ризиками проєкту. Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності : матеріали ІII всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 19-21 березня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 29-31.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20934-
dc.description.abstractРозглянуто сучасний стан маркетингових досліджень та аналітичних сервісів, що використовуються для збору, аналізу та інтерпретації даних. Досліджено основні онлайн-інструменти для проведення опитувань, веб-аналітики, SEO-досліджень та моніторингу репутації бренду. Обґрунтовано необхідність їх застосування у прийнятті стратегічних рішень у бізнесі.uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractThe article examines the current state of marketing research and analytical services used for data collection, analysis, and interpretation. The main online tools for conducting surveys, web analytics, SEO research, and brand reputation monitoring have been studied. The necessity of their application in making strategic business decisions is substantiated.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectвеб-аналітикаuk_UA
dc.subjectонлайн-опитуванняuk_UA
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.subjectаналітичні сервісиuk_UA
dc.subjectSEOuk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.subjectweb analyticsuk_UA
dc.subjectonline surveysuk_UA
dc.subjectmonitoringuk_UA
dc.subjectanalytical servicesuk_UA
dc.subjectmarketing strategiesuk_UA
dc.titleРозвиток сервісів для маркетологів, що пропонуються дослідницькими компаніями Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ
Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnik-tez-19-21-03-25-29-31.pdf605,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.