Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20970
Назва: Використання європейських практик у процесі розвитку системи управління середньою освітою в Україні
Автори: Жук, О. П., науковий керівник
Поліщук, Ю. А.
Ключові слова: управління освітою
середня освіта
європейські практики
децентралізація
цифровізація
дуальна освіта
освітні реформи
євроінтеграція
education management
secondary education
European practices
decentralization
digitalization
dual education
educational reforms
European integration
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Поліщук Ю. А. Використання європейських практик у процесі розвитку системи управління середньою освітою в Україні. Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності : матеріали ІII всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 19-21 березня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 123-125.
Короткий огляд (реферат): Досліджено європейські підходи до управління середньою освітою як потенційний напрям вдосконалення системи освіти в Україні. Визначено роль унікальних показників та індикаторів для оцінювання якості освіти, що дозволяють виявляти сильні й слабкі сторони освітнього процесу. Розглянуто практики Польщі, Естонії та Словаччини, що охоплюють децентралізацію, цифровізацію, прозорість і впровадження дуальної освіти. Запропоновано напрями адаптації цих підходів до потреб України, що сприятиме покращенню якості освіти, забезпеченню її відповідності європейським стандартам та підготовці конкурентоспроможних випускників.
-
European approaches to the management of secondary education as a potential direction for improving the education system in Ukraine are investigated. The role of unique indicators and metrics for assessing the quality of education, which help identify the strengths and weaknesses of the educational process, is highlighted. The practices of Poland, Estonia, and Slovakia, including decentralization, digitalization, transparency, and the implementation of dual education, are analyzed. Adaptation strategies for these approaches to Ukrainian needs are proposed, aiming to enhance the quality of education, ensure compliance with European standards, and prepare competitive graduates.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20970
Розташовується у зібраннях:Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnik-tez-19-21-03-25-123-125.pdf488,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.