Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21076
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБурковська, Анна Іванівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorBurkovskaia, Anna, scientific director-
dc.contributor.authorАнтюхов, А.-
dc.date.accessioned2025-04-16T08:50:47Z-
dc.date.available2025-04-16T08:50:47Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationАнтюхов А. Маркетингові стратегії управління гостинністю: сучасні виклики та перспективи в умовах сталого розвитку. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали VІІІ всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Полтава, 25 березня 2025 р.). Полтава : Полтавський державний аграрний університет, 2025. Ч. 2. С. 17-18.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21076-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleМаркетингові стратегії управління гостинністю: сучасні виклики та перспективи в умовах сталого розвиткуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pdau_2_2025-17-18.pdf379,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.