Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21187
Title: | Інноваційні стратегії розвитку міста Миколаїв в умовах воєнного часу |
Other Titles: | Innovative development strategies for the city of Mykolaiv in wartime conditions |
Authors: | Курепін, Вячеслав Миколайович Kurepin, Viacheslav |
Keywords: | територіальна громада стратегічний план системи оповіщення небезпеки розвиток міста territorial community strategic plan warning systems dangers city development |
Issue Date: | 2025 |
Citation: | Курепін В. М. Інноваційні стратегії розвитку міста Миколаїв в умовах воєнного часу. Березневий науковий дискурс 2025 на тему: «Синергія освіти, науки та бізнесу в епоху глобальних трансформацій»: збірник матеріалів ІІІ міжнар. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 27 лютого 2025 р.). Чернігів : ГО «Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій», 2025. С. 740-743. |
Abstract: | Стратегія розвитку Миколаївської міської територіальної громади заснована на інноваційному розвитку щодо досягнення сталого зростання громади спираючись на ресурси та значимий її потенціал, зрозуміло враховуючи і слабкі сторони. Через те, що в Україні триває повномасштабна війна, у мерії передбачають три умовні сценарії розвитку міста The development strategy of the Mykolaiv urban territorial community is based on innovative development to achieve sustainable growth of the community based on its resources and significant potential, of course taking into account its weaknesses. Due to the fact that a full-scale war is ongoing in Ukraine, the city hall envisages three conditional scenarios for the development of the city |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21187 |
Appears in Collections: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
70-86-PB-740-743.pdf | 1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.