Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21428
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКушнірук Віктор Степанович, науковий керівник-
dc.contributor.advisorKushniruk Viktor, scientific director-
dc.contributor.authorПапіровська, В.-
dc.date.accessioned2025-05-14T10:43:12Z-
dc.date.available2025-05-14T10:43:12Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПапіровська В. Роль штучного інтелекту у підвищенні клієнтського досвіду. Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: формування національно-культурної ідентичності : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м. Миколаїв, 24-25 квітня 2025 р. Миколаїв : Миколаївський національний аграрний університет, 2025. С. 160-162.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21428-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleРоль штучного інтелекту у підвищенні клієнтського досвідуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: формування національно-культурної ідентичності - 2025
Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025 збрник ГРС-160-162.pdf119,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.